Hogyan lehet sikeres kozmetikus valaki egy 10 ezer fős kistelepülésen? Dinamizmussal, folyamatos fejlődéssel és fejlesztéssel. De Sudárné Versánszki Erzsébetnek – aki a Tolna Vármegyei Tolnán egy nagyon sikeres szalont vezet – van még egy titka, ez pedig nem más, mint a BABOR.
Szerző: BF
Mi a titkod, hogy egy kis településen ilyen sikeres szalont működtetsz?
Elsőként említeném tanítómesteremet, akitől jó útravalót kaptam. Nemcsak a szakmát tanította meg alaposan, hanem a vendégekkel való kapcsolatteremtést is. A másik nagyon fontos dolog pedig az, hogy egyszerűen imádom ezt a gyönyörű szakmát! Úgy gondolom, hogy mi ugyanannyit kapunk vissza a vendégektől, mint amennyit adunk nekik. A hálás szavaik, az, hogy szeretnek hozzánk jönni szépülni, feltölt bennünket is, és mindig lendületet ad, amely előre visz. A BABOR-tól pedig megkapjuk az inspirációt és a megfelelő szakmai képzést mindehhez. Én mindig keresem az újat, legyen az gép, krém vagy kezelés. Ezen a téren is partnerek a vendégeink. Ha bármilyen újdonság érkezik, rögtön jelentkeznek, hogy szeretnék kipróbálni.
Mióta dolgozol BABOR termékekkel?
Lassan 20 éve. Ezidő alatt kétszer is meghívást kaptam a BABOR központjába, Aachen-be, ahol megismerhettem a gyártási folyamatokat, a legújabb kutatási eredmények alapján készített új termékeket és azok hatásait.
Miért erre a márkára esett a választásod?
Valójából a BABOR „talált” rám. Mivel akkor még csak néhány éve volt az országban ez a márka, az üzletkötőjük kereste az új partnereket. Miután megismertem a termékeket és a céget, azonnal úgy döntöttem, hogy én mindenképp ezzel a termékcsaláddal szeretnék dolgozni.
Neked melyik a kedvenc kezelésed?
Természetesen most a legújabb a kedvenc, a Retinol- kezelés! Sokféle bőrproblémára nyújt megoldást. Nagyon hatásos újdonság.
Hogy látod, mennyire áldoznak a nők manapság a szépségükre?
Én azt tapasztaltam, hogy minden nő álma, vágya, hogy szépüljön, illetve hogy legyen egy kis „énideje”. Mindig igyekeztem úgy kialakítani a kezeléseket, hogy széleskörű legyen a kínálat. Különböző árfekvésűek az igénybe vehető szolgáltatásaink, így mindenki kiválaszthatja a számára legmegfelelőbbet.
Visznek otthonápolási termékeket is?
Az otthoni ápolási rutinnal nincs semmi gond, mert mindenkit felvilágosítok arról, hogy milyen kezelést kapott, mire és hogyan hat, mire kell figyelni, hogyan tudják segíteni az eredményességét. Ezért a kezelés végén már ők kérik a termékeket otthonra.
A legmagasabb kitüntetéssel, a BABOR ARANYRÓZSA díjjal rendelkezel. Mit jelent számodra ez az elismerés?
Úgy érzem, hogy ezzel a díjjal felkerült az i-re a pont. Visszaigazolást kaptam a munkám eredményességéről. Éppen akkor vált valóra egy nagy álmom is: a lányom kozmetikus lett és így együtt dolgozunk. Sokat jelentett számomra az ő a fiatalos lendülete, gondolkodásmódja. Ez segített kialakítani azt az üzleti modellt, amit mindig is szerettem volna megvalósítani.
Számára sem volt kérdés, hogy ezzel a termékcsaláddal dolgozzon?
A lányom már beleszületett a BABOR-ba! (nevet – a szerk.). Az otthonunkban van az üzletünk, úgyhogy szinte a kozmetikában nőtt fel. Emellett gyakorlatilag mindig a családdal együtt mentem a kongresszusokra, így a lányom is sokat hallott ezekről a termékekről. Emiatt teljesen egyértelmű volt számára, hogy csakis a BABOR-ral fog dolgozni.
Ha te is szeretnél ilyen sikeres kozmetikus lenni és a sikeres kozmetikusok közösségéhez tartozni, csatlakozz! Ismerd meg a BABOR kozmetikumok világát!