Három napos, jubileumi ünnepség keretében Egerszalókon, a Hotel Salirisben ünnepelte meg a MATIS márka hazai csapata a most 25 éves magyarországi jelenlétet, forgalmazást, oktatást, a kozmetikusok támogatását.
Szerző: MG
Múlt, jelen és jövő
Az ünnepi gálaestet a hagyományosan megrendezésre kerülő MATIS Kozmetikus Szimpózium keretein belül tartották, amelyen a 25 éves termékfejlődés áttekintése során, a múlt mellett a jelen és a jövő is képviseltette magát. Míg a jelent a megújult érzékeny bőr és az új kaviáros luxuskezelés jellemezte, a jövő témájában a MATIS Paris szakmai igazgatója, Sarah-Anne Dupont Marquez csepegtette a titkos információkat.
A marketing is hatalmasat fejlődött a 25 év alatt, melynek főbb sikereit azok a kozmetikusok foglalták össze, akik már az első pillanattól kezdve MATIS márkával dolgoztak, s dolgoznak azóta is.
Az első este Tóth Edu humorista, illetve a cég jelentős eseményein rendszeresen fellépő Agyagbanda gondoskodott a hajnalig tartó feledhetetlen programról.
Üzleti siker, hivatástudat és fergeteges parti
A gálaesten Garai Gábor társtulajdonos-ügyvezető ünnepi beszédében kiemelte, hogy az üzleti siker mellett elengedhetetlenül fontos az elkötelezettség, a hivatástudat és az akarat. A MATIS csapata igazán megható pillanatok részesei voltak: a cég köszöntötte mind a 20, mind a 25 éve a márkát alkalmazó kozmetikusokat, majd közösen megtekintettek egy szívhez szóló, érzéseket és személyes emlékeket felidéző filmösszeállítást.
Az ezt követő fellépők (a Princess-hölgyek világszínvonalú hegedűestje, egy fantasztikus pantomimművész, majd a Groovehouse együttes) alapozták meg a fergeteges esti partit, az élőzenés, és ismét hajnalig tartó bulit.
A háromnapos rendezvény utolsó napján Nagy Ervin színész adott választ nagyon sok női kérdésre.
Találkozunk 2048-ban!
A szakmai szimpózium és a gálaest a megindító, de örömteli emlékezés mellett komoly üzenetet is hordozott: a MATIS csapata a következő 25 évet „megszavazva” a márkának, és egyúttal a márka képviselőinek, felírták a naptárukba a következő jubileumi, 2048-as céges találkozót.
Folyamatos fejlődés vállalkozó, szolgáltató kozmetikusokkal
A MATIS Hungary 25 éves jubileumi ünnepsége kapcsán kérdeztük Garai Gábor társtulajdonos-ügyvezetőt az eddigi 25 évről, és a következő 25 év terveiről.
Milyen apropó miatt választottad 25 éve a Matis márkát?
Egy másik, de nem konkurens kozmetikai cégnél dolgoztam akkoriban. Bevallom, tulajdonképpen nem én, hanem a MATIS választott engem (mosolyog – a szerk.).
Mit emelnél ki ebből a 25 évből?
A folyamatos fejlődést. És azt, ahogy a kozmetikusok valódi vállalkozóvá és szolgáltatóvá váltak. Nagy kaland és nagy élmény volt ehhez segítséget adni, látni, ahogy a régi kozmetikák egytől egyig megújulnak, korszerűvé válnak, s ahogy a kozmetikusok a szakmai tudásuk mellé elsajátítják az általunk nyújtott, specifikus, kozmetikus-marketing ismereteket is.
Mire, kire vagy a legbüszkébb ebből a 25 évből?
A legbüszkébb a családomra vagyok, akik tolerálták az ebből az életformából adódó munkavégzésem. A legnagyobb feladat természetesen a feleségemre, Ildikóra hárult, aki amellett, hogy összetartotta a családunkat, rendületlenül támogatott minden elképzelésemben. Büszke vagyok a három fiamra is, akik nagy örömömre mindhárman tevékenyen részt vettek a MATIS 25 éves gálájának lebonyolításában, és akik közül Dávid fiammal a MATIS Hungary-ban is együtt dolgozunk.
Mi az, amire a legszívesebben emlékszel?
Nem lehet kiragadni ekkora időszakból egyetlenegy kedves emléket, inkább, ahogy az ünnepi beszédemben is utaltam rá, azt mondom, egyben kell nézni a 25 évet. Akkor pedig egy lélegzetelállítóan szép és tökéletes kép tárul elénk.
Az utolsó 5 évből kiemelnél valami emlékezésre méltó eseményt, történést?
A Covid által okozott világválságban mutatott szakmai és gazdasági fejlődésünk, és a kozmetikusaink online világra való átállítása olyan folyamatok voltak, amelyek heroikus volta tulajdonképpen csak a regényekben köszönnek vissza…
Mit csinálnál másképp?
A 25 éves gálánk, a partnereink felől áradó szeretet, a munkatársaimmal való kiváló kapcsolat megmutatta: semmit sem kellene másképp csinálnom.
Hogyan tovább? Tervek, célok?
A szolgáltatás minőségének folyamatos javítása a cél. Olyan vendégkör kialakítását ösztönözzük, és nyújtjuk hozzá a segítségünket, amelynek birtokában a kozmetikusaink ésszerű terhelés mellett, jó anyagi színvonalon, elégedetten, boldogan tudnak élni.