Fantasztikus helyen, gyönyörű időben és nagyon jó hangulatban telt a Stella legnagyobb kereskedő partnerei számára megrendezett éves meetingje, ami értékes hétvégének bizonyult tudással, tartalommal és sok-sok élménnyel párosítva – hangsúlyozta Simó Anikó, a STELLA Zrt. kereskedelmi igazgatója.
Szerző: MG
– A piaci környezet mellett bemutatásra kerültek a legújabb stratégiák, terméktrendek, újdonságok – foglalta össze a meeting történéseit Simó Anikó. – Emellett, a hagyományoknak megfelelően, a résztvevőket a cég karácsonyi ajándékcsomagokkal is meglepte, amelyek extra kedvező fogadtatásban részesültek. A kitűnő hangulat mellett jókat evett, ivott mindenki, sok volt a nevetés. Remélhetőleg mindenki szuperul érezte magát – mesélte mosolyogva a STELLA kereskedelmi igazgatója – és az új, megszerzett tudást kamatoztatni fogja – hangsúlyozta.
Újdonságok bemutatkozása – folyamatos innováció és fejlesztés
Simó Anikó a partnertalálkozó eseményei közül kiemelte az újdonságok bemutatását is. Kozmetikai téren bemutatták a Lady Stella Professional termékcsalád már piacra került újdonságai, mint például a 24k Gold öregedésgátló anti-wrinkle alginát maszkot, amely a 24 karátos arany erejével ránctalanítja és fiatalítja meg a bőrt már az első kezelés után.
– Emellett népszerű újdonságnak számított a pakolásként és ultrahangos kezelésekhez is alkalmazható Lady Stella Genopeptid bőrmegújító, sejtaktiváló mikrögyöngyös zselépakolás E-vitaminnal – folytatta Anikó. – De bemutatásra kerültek olyan Lady Stella Professional innovációk is, amelyek még gyártás alatt állnak, és csak november második felében kerülhetnek az üzletek polcaira. Ez is jól tükrözi, hogy a Lady Stella márkánál folyamatos az innováció és a fejlesztés, amely teljes mértékben a szakma igényeihez igazodik. És hogy mit rejt az újdonságdoboz még? Azt hamarosan eláruljuk! – fejezte be a partnertalálkozóról szóló beszámolóját Simó Anikó.