Mérföldkő a szépségiparban: Cosmoprof India

A december 5-7. között megrendezett Cosmoprof India 2024 igazi mérföldkőnek számít. A BolognaFiere Group és az Informa Markets in India által szervezett Cosmoprof India ugyanis jelentős növekedést mutat: a kiállítási terület 20 252 négyzetméterre bővült, négy csarnokot töltve meg, ahol vezető márkák és beszállítók mutatkoztak be.

Szerző: BF

A rendezvényen két csarnokot szenteltek a késztermékeket bemutató márkáknak, míg a Cosmopack India két csarnoka (a kiállítás 54%-a) a beszállítói lánc kiállítóinak ad helyet.

Nemzetközi érdeklődés és növekvő részvétel

Több mint 9 000 látogató fedezte fel a több mint 700 kiállító és márka által bemutatott legújabb trendeket és innovációkat december elején. A rendezvény nemzetközi vonzereje figyelemre méltó: a kiállítók 57%-a Indián kívülről érkezett, 34% Európából, 9,5% az amerikai kontinensről, és 26,5%  az ázsiai-csendes-óceáni térségből.

A Cosmoprof India 2024-en 21 ország képviseltette magát, ami 10,5%-os növekedést jelent az előző évhez képest, és az országpavilonok száma is 80%-kal nőtt. Olyan országok szerepelnek a résztvevők között, mint Ausztrália, Brazília, Németország, Indonézia, Olaszország, Dél-Korea, Spanyolország, Tajvan, és az Egyesült Királyság. Különösen figyelemre méltó, hogy a kiállítók 76%-a új, ami szintén bizonyítja a Cosmoprof India iránti növekvő globális érdeklődést.

Kapcsolat a nemzetközi beszerzőkkel

A rendezvény körülbelül 200 beszerzőt látott vendégül Indiából, Ciprusról, Nepálból, a Maldív-szigetekről, az Egyesült Arab Emírségekből, Üzbegisztánból, Srí Lankáról, Szingapúrból és az Egyesült Királyságból. A szervezők által fejlesztett „Cosmoprof India My Match” szoftver biztosította a kiállító cégek és a beszerzők közötti kapcsolatok hatékony létrehozását, maximalizálva a hálózatépítési lehetőségeket Mumbaiban.

Kezdeményezések és új projektek

A COSMOPROF INDIA és COSMOPACK INDIA AWARDS, a BEAUTYSTREAMS által a Cosmoprof hálózat számára összeállított exkluzív projekt, az indiai szépségipar legkiemelkedőbb termékeit ünnepli. A nyerteseket a Cosmoprof India Awards & Networking Night során hirdették ki december 5-én. Az est különleges eseménye a ‘Runway by Cosmoprof India’ divat- és szépségshow volt.

A Cosmoprof India 2024 több új projektet és kezdeményezést is kínált.  A COSMOTALKS keretében 16 kerekasztal-beszélgetésen olyan stratégiai partnerekkel találkozhattunk, mint at Asia Cosme Lab, BEAUTYSTREAMS, Euromonitor International, és WGSN.

Az eseményen debütált a ONE SHOT by ON HAIR, amely a Cosmoprof Worldwide Bologna sikeres hajápolási show-ját vitte Indiába is. Továbbá a World Massage Meeting kiadása is visszatért, amely az ájurvéda és a nyugati gyakorlatok közötti kapcsolatot hangsúlyozta.

Fenntarthatóság és társadalmi felelősségvállalás

A 2024-es rendezvényen kiemelt szerepet kapott a COSMOPROF INDIA CARES projekt, amely a fenntarthatóságot és a jövő generációi számára jobb világot teremtő közösségi erőfeszítéseket támogatja.

India stratégiai szerepet tölt be a globális szépségpiacon, erős exportpiacot kínálva többek között az Egyesült Királyság, Kína, az Egyesült Arab Emírségek, az Egyesült Államok, és Korea számára. A zöld és tiszta szépségmárkák növekedését főként a fiatalabb generációk érdeklődése hajtja.

További információért látogasson el a www.cosmoprof.com oldalra!