A szakmai vezetők türelemre intenek, dolgoznak a megoldáson, hogy egyebek mellett a szépségipari szakma is bekerüljön abba a csomagba, amelyben a különböző ágazatok munkavállalói és munkáltatói is komoly kedvezményeket kaptak, egyebek mellett a járulékfizetési költségek fizetése vagy a bérlemények kapcsán. A kormány gazdaságvédelmi terve folyamatosan bővül.
Lőrincz Gergely, a BKIK Kézműipari tagozat alelnökének válaszát Móró Gabriella tette közzé a közösségi oldal egy csoportjában:
„Köszi, korrekt, aggódó sorok, de ez ebben az időben természetes! Ahogy az írásotokban is kitértek rá a kormány rendkívül komoly erőfeszítéseket tesz; gyors és a válságot enyhítő intézkedéseket vezet be szinte minden nap. Az azonban nem várható és fizikai képtelenség is, hogy egy körben mindent meg tudjanak oldani, így e tekintetben kis türelmet kérek. Kamaránk is azon dolgozik, hogy segítse ötletekkel az Operatív Törzset és az azon belül működő Akciócsoportokat, így azt, hogy a szakmátokat képviselitek mindenképpen pozitív folyamatnak látom, de azt meg be kell látni, hogy egy problémakataszter összeállítása és azon belüli prioritások felállításába innen nehéz belelátni, hiszen a kormánynak országosan mindenre és mindenkire kiterjedően kell intézkedéseket hozni. Ráadásul mindezt egy olyan helyzetben , amikor a probléma megoldásának nincs fix ideje és a vírus okozta országos, európai – és világ problémákat még nem is lehet látni. Így tehát az, hogy folyamatosan kapunk tájékoztatást és az enyhítő és segítő intézkedések pedig naponta nőnek és mutatnak kiutat önmérsékletre és higgadtságra kell, hogy sarkalljon mindannyiunkat.
Így tehát kérem, hogy akikkel te is beszélsz nyugtasd őket, a folyamatok zajlanak, senki nem lesz elfelejtve, és véleményem szerint hamarosan újabb híreket kapunk majd, melyben folyamatosan bővítik a támogatások/kárenyhítések körét.
A mi feladatunk pedig az lesz és ily módon tudjuk majd a szakmá(ka)t a legjobban segíteni, ha már olyan ötleteken gondolkodunk és terjesztünk elő, amik a válságból való kilábalásban segítenek majd ill. a szolgáltatások új és lehetőség szerinti leggyorsabb beindításában segédkeznek. Újra vissza kell majd nyerni valószínűleg az emberek bizalmát és reméljük a fizetőképes kereslet i smeglsz rá, hogy merjenek szolgáltatásokat igénybe venni, ehhez tájékoztató anyagok, akciók, népszerűsítő kampányok pedig biztosan jó erősítők lesznek amelyben alapos részt kell majd tudnunk vállalni.”