Kajtár Zsolt: Együtt meg tudjuk oldani a problémákat

(Hirdetés) A tavaszi, koronavírus-járvány miatti rendkívüli veszélyhelyzet a szépségipari szakemberekre és a piacon szereplő cégekre is hatással volt. Sokan bezárták szalonjukat, rengeteg márkának pedig jelentősen visszaesett a forgalma. Hogy a Yamuna hogyan élte túl ezt az időszakot, min dolgoznak most és mik a terveik a jövőre nézve, azt Kajtár Zsolt, a Yamuna Kft. alapító tulajdonosa mesélte el a Beauty Forumnak.

– Túl a koronavírus-járvány miatt kihirdetett rendkívüli veszélyhelyzeten. Önök hogyan „élték túl” azt a nehéz időszakot?

A Yamuna forgalmának jelentős része szalonokból és hotelekből származik. Mivel betartották a higiéniai előírásokat – hiszen senki nem akart megfertőződni –, ezért szakember és vendég egyaránt otthon maradt. Emiatt a forgalmunknak nagyjából a felére kellett volna visszaesni. Ezzel ellentétben a csapatunknak, napi 12 óra munkával sikerült kompenzálni a kiesést. Sőt növelni tudtuk a tavalyi forgalmat!
Ez az időszak még jobban összekovácsolt minket. Sőt, mire a rendkívüli veszélyhelyzetet feloldották mondhatni megerősödtünk.

– Beszéljünk akkor inkább a jövőről. Milyen irányban fejlesztenek vagy menetelnek tovább?

A vírushelyzet nem hozott változást a Yamuna életében, csak felgyorsította az amúgy is elkezdett folyamatainkat. A tavaly debütált Prestige by Yamuna termékeinkhez amúgy is készültek már az oktatási, képzési anyagok.

– Jó, hogy említette. Milyen volt a termékcsalád fogadtatása, mik a visszajelzések az elmúlt egy évből?

A Prestige by Yamuna hatféle bőrtípusra kifejlesztett termékcsaládja komplex megoldást jelent a vendégek problémáira és a hazai piacon egyedülálló hatékonysággal támogatja a kozmetikusok munkáját. Ehhez adunk online képzéseket, hogy a kozmetikusok otthonról, minimális időbefektetéssel képezhessék magukat. Így segítjük a munkájukat. A termékeink hatékonyak, a kozmetikusok pedig érzik, hogy a vendégek elégedettségéért dolgozunk, ezért hétről hétre egyre több referencia-szerződést írok alá. Ez az igazi visszajelzés arról, hogy jó a Prestige és jó a támogatási rendszer, amit a szakemberek részére kidolgoztunk.

– Mesélne erről bővebben?

Nemrégiben elindult Referencia Kozmetika és Prémium Masszőr programunk. Az előbbi a Prestige by Yamuna termékeit használó kozmetikusoknak, egy közel 43 000 Ft értékű kezdőcsomagot is tartalmaz. Prémium Masszőr programunkkal pedig az volt a célunk, hogy megháláljuk azt a – sok esetben évek óta tartó – bizalmat a masszőröknek, hogy a mi masszázstermékeinkkel masszírozzák, kezelik vendégeiket.

– Hogyan készülnek a második hullámra? Ha készülnek egyáltalán…

Nem mondanám, hogy különösebben készülnénk. Ismerjük a piac buktatóit és kiugrási lehetőségeit. Ismerjük a gyengeségeinket és az erősségeinket.
Biztos vagyok a csapatomban. Bízhatok bennük és a termékekben, amiket készítünk. Nem a részletekben rejlik a lényeg, hogy mit gyártunk vagy mit nem, hanem abban, hogy együtt vagyunk. Együtt ugyanis meg tudjuk oldani a problémákat azért, hogy a kozmetikusoknak és a masszőröknek stabil háttere tudjunk maradni.