Kényeztető S(z)éance a Beauty-n

Egy rendkívüli anti-aging pakolás debütál a novemberi Beauty-n a Séance standjánál, mivel a cég a pandémia időszakát ügyesen arra használta fel, hogy fejlesztette termékeit. A változásokról, jövőről és AstaPasztáról Mester Ildikóval, a Séance vezetőjével beszélgettünk Mi újság? rovatunkon belül.

Szerző: JZs

 Hogy látja, visszaállt már a régi, vírus előtti kedv, lendület, vendégszám?

Igen, a vendégek részéről nagy igény mutatkozik arra, hogy ismét önmagukkal foglalkozhassanak, önmagukat kényeztessék, hiszen az elmúlt időszak sokaknak nyomott hagyott a bőrén és a lelkén is. A két dolog ráadásul nem is választható el egymástól, hiszen ha lelki problémákkal küzdünk, az a bőrünkön is meglátszik, és nem tudunk teljesen felszabadultak, sugárzóak lenni, ha nem érezzük magukat komfortosan a bőrünkben.

A pandémia hogyan érintette Önöket?

Mindig arra törekedtünk, hogy több lábon álljunk. Egyrészt az értékesítési csatornákat is folyamatosan bővítjük, optimalizáljuk, másrészt a termékkínálatot is úgy alakítjuk, hogy széles spektrumban lefedjük a natúrkozmetikumok szerelmeseinek igényeit. Emellett a legfontosabb az volt számunkra, amikor életre hívtuk professzionális termékcsaládunkat, a Séance-t, ezzel teljessé téve portfolióinkat. A pandémia ebből a szempontból természetesen érzékenyen érintett bennünket is, de pozitívan tekintve a jövőbe, a felszabaduló energiáikat arra fordítottuk, hogy még tovább fejlesszük kozmetikumainkat, így idén májusban, a Séance 3. évfordulóján, megújult és kibővült szépségszeánszaink tárháza, amely nagymértékben hozzájárult ahhoz, hogy a szépülni vágyók visszatérjenek a Séance kezeléseket nyújtó szalonokba.

Ön hogy látja, mennyire nyitott a szakma manapság?

A legjobb szalonoknak, szakembereknek igényük van a fejlődésre, az innovatív alapanyagok és technológiák megismerésére, elsajátítására, minél magasabb színvonalon szeretnék kiszolgálni vendégeiket. Fontos, hogy ebben partnerre is találjanak egy megbízható gyártó személyében, aki nemcsak kozmetikumokkal járul hozzá a professzionális színvonal megteremtéséhez, hanem kiegészítő szolgáltatásokkal, látványos tananyaggal is segíti a közös munkát, az elköteleződés kialakítását.

Ön szerint átalakult a piac az elmúlt hónapokban?

Mi úgy látjuk, hogy az elmúlt hónapok arra mutattak rá, hogy a fejlődésre való igényt, valamint az alkalmazkodóképességünket soha nem szabad elveszíteni. A tenni akarás az egyik legfontosabb hajtóerő. Azok, akik ezt felismerték, a nehézségek ellenére is talpon maradtak, sőt, akár megerősödve tudták folytatni a munkájukat.

Mivel várják a kozmetikus kollégákat a kiállításon?

Mindenképpen lesz lehetőség belekóstolni a Séance-élménybe, egy-egy rövidke bemutató kezelés erejéig, erre regisztrálhatnak a standunknál az érdeklődő kozmetikusok. Ezenkívül itt mutatjuk be legújabb Séance termékünket, az AstaPaszta pakolást, melynek rendkívüli anti-aging, bőrvédő és szabadgyök-elsöprő erejét a szuperantioxidáns asztaxantin adja!