2021 a digitalizáció éve a szépségiparban

(Hirdetés) Az elmúlt év bebizonyította, hogy egy stabil digitális rendszer használata és az online jelenlét elengedhetetlen a szépségiparban tevékenykedő szolgáltatók számára. Sokan váltottak online bejelentkezésre, hiszen hatalmas lépéselőnyt jelent: a vendégek és a munkatársak előszeretettel használják.

Ismerd meg a Salonic magyar fejlesztésű online időpontfoglaló és vendégkezelő rendszerét, mely több száz szépségipari szolgáltatót segített át az elmúlt esztendő válságos időszakain.

Talán nagy feladatnak tűnhet az évek óta bevált papírnaptáras módszer elhagyása vagy egy megszokott időpontfoglaló (pl.: Facebook) lecserélése. Azonban csak egyszer kell időt szánni rá, és utána többszörösen megtérül a befektetett energia! 

A Salonic digitális naptára és a hozzá csatolható online bejelentkezési felület használata rengeteg adminisztrációs feladatot automatizál.

  • a Salonic online rendszerébe bekerült foglalásokról automatikus időpont emlékeztető megy a vendégeknek SMS-ben vagy e-mailben
  • az online bejelentkezési felület – mely 0-24 órában lehetővé teszi az időpontfoglalást – könnyen összeköthető a Facebook “Foglalás most” gombjával és meglévő weboldalba is pillanatok alatt beintegrálható
  • a Salonic digitális naptára maximálisan testre szabható, áttekinthetővé teszi az időpontokat, egy és több szakember esetén is
  • beépített marketingeszközök támogatják a szolgáltató eredményességét
  • 30 napig kötelezettség nélkül kipróbálható! Igényelj próbaverziót és teszteld a rendszert! 

EZT IS ÉRDEMES ELOLVASNI ⇒ Salonic: szalondigitalizáció és online bejelentkezés

Professzionális felhasználást támogató funkciók:

  • a Salonicban lehetőség nyílik bankkártyás előlegkérésre, valamint online ajándékutalvány értékesítésére
  • a rendszerbe egyszerűen integrálható a Billingo valamint a Számlázz.hu online számlázó programja
  • a raktárkészlet-kezelés, termékeladás és kassza funkciókkal 100%-ban átláthatóvá válik a szalon működése, a tulajdonosok illetve üzletvezetők számára
  • feketelista funkció védi a szolgáltatókat azoktól a vendégektől, akik bejelentkeznek, de lemondás nélkül nem jelennek meg a lefoglalt időpontban
  • az áttekinthető riportok és statisztikák megmutatják az üzlet kihasználtságát, akár szakterületenként, munkatársanként lebontva

Hogy miért más a Salonic, mint az összes többi online időpontfoglaló?!

  • kifejezetten a hazai szépségiparban dolgozó szakemberek igényei alapján lett kialakítva
  • 100%-os támogatást nyújt a rendszer használatához, minden ügyfélnek saját, dedikált kapcsolattartója van, már a próbaverzió alatt is! 
  • ingyenes adatköltöztetést biztosít más időpontfoglalóból történő átköltözés esetén
  • biztos lehetsz benne, hogy a vendégadataid biztonságban lesznek, nem kerülnek felhasználásra marketing- vagy egyéb célokra
  • a cég pénzvisszafizetési garanciát vállal, amennyiben nem vagy elégedett a szolgáltatással

Ne hagyd ki ezt a nagyszerű lehetőséget, mert később bánni fogod! Az év eleje a legjobb időpont, hogy fejleszd a vállalkozásodat és újdonságokkal állj elő vendégeid számára! 

KATTINTS EGY ÚJABB ÉRDEKES CIKKÉRT ⇒ A szépségipar jövője a digitalizáció

5 pontban összegyűjtöttük Neked, mit kell tenned ahhoz, hogy villámgyorsan átállj a Salonic naptárra:

  1. Állítsd be Salonicodat könnyen és egyszerűen!

Ne halogasd, igényelj 30 napos ingyenes próbaverziót! Végezd el az alapvető beállításokat (nyitva tartás, munkaidő, szakterületek, szolgáltatások, stb.), hogy Te magad átlásd az új online naptár felületedet.

Ennél a pontnál még csak Te tudsz belépni és eldöntheted, hogy akarsz-e online bejelentkezést fogadni vagy sem. ITT TUDSZ INGYENESEN REGISZTRÁLNI!

  1. Húzz egy határt!

Az év eleje tökéletes, hogy beindítsd az online foglalást! Határozd el, hogy a 2021-es időpontokat már a Salonic naptárában, online fogod vezetni! Ha már most tele vagy jövő évi időpontokkal, húzz egy markáns vonalat a régi naptáradban, ahol Neked a legjobban megfelel 4 héten belül!

  • a legjobb, ha ott húzod meg a vonalat, ahonnan kezdve még vannak szabad időpontjaid
  • azokat az időpontokat, amelyek ezen a vonalon túl vannak, vidd fel a Salonic belső naptárába
  • ha beindítod az online időpontfoglalást, ettől a vonaltól kezdve tedd elérhetővé szabad időpontjaidat vendégeid számára

 

  1. Kezdd el feltölteni Salonic naptáradat!

Amikor vendégeid hívnak vagy írnak új időpontért, már azonnal a Salonicba írd be őket, és említsd meg nekik, hogy a jövőben online is tudnak foglalni hozzád. Amikor felviszel egy időpontot, mindenkinél töltsd ki a nevet és a telefonszámot. A telefonszám azért kell, hogy a vendég SMS emlékeztetőt kapjon. A Salonic mobiltelefonszám alapján azonosítja be a vendégeket. Ha nincs meg minden adatod a vendégedről, akkor írd be beesőnek!

  1. A fokozatosság elve működik!

Nyugodtan tartsd meg a papírnaptáradat, mert lehetnek benne olyan kontaktok és feljegyzések, amelyek jól jönnek a munkád során. Dönthetsz úgy is, hogy nem nyitod meg vendégeid felé az online bejelentkezés lehetőségét, hanem megállsz ott, hogy áttérsz a Salonic online naptárára. Már így is rengeteg előnyöd fog származni belőle. 

  1. Online bejelentkezés

Ha bevezeted az online bejelentkezést, megspórolod magadnak, hogy egyesével be kelljen írnod a vendégadatokat. Amikor egy vendég online foglal, automatikusan kitölti a szükséges mezőket, így bekerül az adatbázisodba.

Fontos, hogy kommunikáld az online bejelentkezés lehetőségét a weboldaladon és a Facebook oldaladon is, hogy egyszerűen rátaláljanak.

Ennyi az egész, vágj bele 2021-be a digitalizációval! Ne feledd, ha valamit meg akarsz változtatni, akkor csak és kizárólag egy időpont megfelelő rá, a MOST!

Kattints IDE, igényelj 30 napos ingyenes próbaverziót és élvezd a Salonic adta szabadságot!

Ne maradj le az 50%-kos kedvezményről, mert kizárólag a 2020. december 31-ig beérkező regisztrációkra érvényes!

Válassz megfelelő csomagot, attól függően, hogy egyedül vagy csapatban dolgozol. A Salonic BASIC, SMART és PRO csomagok bármelyikét beállíthatod magadnak, melyet a próbaverzió leteltével módosíthatsz. Az 50%-os kedvezmény a Salonic SMART és PRO csomagokra vonatkozik!

A Salonic csapata az első pillanattól kezdve fogja kezed és segít az átállásban, tekintsd meg ünnepi ügyfélszolgálatukat és lépj velük kapcsolatba! Látogass el a Salonic – Az új naptárad online bejelentkezéssel Facebook oldalára, ahol rövid videók várnak Rád, melyek bemutatják a legszuperebb funkciókat!