A Magister a természet és tudomány erejét is a szépség szolgálatába állítja

PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
A 2015-ben alapított Magister több mint a natúrkozmetikumok kincseskamrája, több mint egy többszörös díjnyertes brand. Egy filozófia, egy történet, ami mélyről ered, és amelynek minden egyes kis részlete szívből születik, ezáltal a termékei testileg és lelkileg is ragyogó hatással képesek megajándékozni.

Szerző: NZ

Theodore Roethke, amerikai költő szerint a gyökerei mélyén minden virágban megmarad a fény. Nos, ez különösen igaz dr. Mester Ildikóra, a Magister alapítójára.

A patika világába született bele, ez a családi örökség pedig kihatással lett egész életére. Nagyszülei nyomdokaiba lépve vált belőle farmakológus szakgyógyszerész, és az egyetem után hamar elkezdett benne bimbózni a gondolat, milyen hatalmas szükség lenne egy magas minőségi szintet képviselő, vegyszermentes bőrápoló termékcsaládra.

Ebből a felismerésből virágzott ki a Magister koncepciója: ötvözi a nagy múltra visszatekintő gyógyszerkönyvi növényi alapanyagokat a modern organikus vajakkal, olajokkal, a professzionális kozmetikai hatóanyagokkal.

A lakossági arc-, haj- és testápoló vonalat kiegészítendő kelt életre a professzionális, biológiai szemléletű Séance termékcsalád is, amelynek kreációit a legfrissebb nemzetközi kutatások, innovációk nyomán komponálják.

Idén júniustól pedig már 8 különböző, érzékekre ható egyedülálló kozmetikai kezelési koncepcióval várják azokat a kozmetikusokat, akik semmihez sem hasonlító élménnyel szeretnénk kényeztetni vendégeiket.

A minőségi szépségszerek készítése komoly szaktudást igényel, hiszen nemcsak összetevőiket tekintve, de hatásukban is meg kell felelniük a folyamatosan változó fogyasztói igényeknek.

Erre pedig csak azok a termékek képesek, amelyeket gyógyszerészek és orvosok bevonásával fejlesztenek. Ildikó és csapata ezért nagy hangsúlyt fektet a nemzetközi szakirodalom követésére és vizsgálatokra, hogy termékeik effektív hatást váltsanak ki a bőrben.

A mélyen gyökerező szaktudásnak, szívből jövő elhivatottságnak és a folyamatos, az egész világot átívelő kutatásnak hála számos olyan innovatív alapanyaggal ápol a Magister, amelyek más hazai kozmetikumban nem jelennek meg.

Ilyen például az Oleox, ami Olaszország Marche régiójából, egy organikus gazdaságból begyűjtött olívabogyóból készült kivonat. A speciális kinyerési eljárásnak köszönhetően fenolos komponenseinek száma rendkívüli, ezért antioxidáns tartalma ötvenszer magasabb, mint az extra szűz olívaolajnak.

Szintén Olaszországban termesztik az egyedülálló Regenine-t, amelynek kímélő hámlasztáshoz ideális hatóanyag-koncentrátumát almából, citromból, szőlőből és búzacsírából nyerik ki. 83 százalékkal növeli a bőrmegújulást, frissíti a bőrképet anélkül, hogy a mélyebb bőrrétegek sérülnének, a bőr kipirosodna vagy irritációval reagálna.

Szintén páratlan szépítő erővel bír a Marine Bamboo™ is, amely 2018-ban zöld összetevő bronzfokozatot nyert az In-Cosmetics Global világkiállításon. Egy olyan barna alga kivonata, amely az óceánok mélyén óriási kékfény-terhelésnek van kitéve, és azért, hogy védje magát a fénykárosodás ellen, különböző anyagokat termel. A belőle származó koncentrátum pedig bizonyítottan az emberi bőrben is képes kifejteni csodás, kékfény-blokkoló hatását.

A mindenki számára elérhető termékeken túl a bőrápolással kapcsolatos tudat- és szemléletformálásra is kiemelkedő hangsúlyt fektet a márka. Online felületeiken folyamatosan közzétesznek edukációs tartalmakat, ezzel is aláhúzva a Magister mottóját: „A Te bőröd, a mi küldetésünk.

A Minőségi Magyar Márkákat bemutató sorozatunk eddigi cikkei:
A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat
Ikonikus arcápolókkal vált Magyarország egyik meghatározó márkájává a Natics
PANDHY’S – a kreatív, stílusos, növekvő és kísérletező cég, amely tudja, merre tart
Lélek és egyensúly – a szépség titka
Kaviczky: világszínvonalon szépítő, magyar fejlesztésű, díjnyertes natúrkozmetikumok
Létezik egy látványlabor Csillaghegy szívében – ez a PHI COSMETICS
Minőségi Magyar Márkák: a fitoC története 1996-tól napjainkig
Minőségi Magyar Márkák: szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél