„A pozitív, cselekvő hozzáállás visz előre mindannyiunkat”

A hamarosan kezdődő új év nem lesz szokványos. Gyártókat, forgalmazókat, kozmetikusokat, szakoktatókat kérdeztünk meg, mit terveznek 2021-re, mit üzennek a szakembereknek, hogy látják a szakma jövőjét, milyen karácsonyuk lesz.

Szerző: mg

Loidl Kata kozmetikus és Bánhegyi Zsolt termékmenedzser, a fitoC márka alapítói:
Milyen terveitek vannak a 2021-es évre?

„A jövő évben folytatjuk a saját márkánk fejlesztését. A bázis masszázskrémekre fogunk fókuszálni. Négy típust tervezünk, kettő natúr, kettő pedig hagyományos összetételben készül majd el. Az import márkáink esetében pedig a meglévő vevőkör megőrzése és még jobb kiszolgálásuk a cél.”

Milyennek látjátok a szakma jövőjét?

„A szakma jövője szorosan összefügg a kozmetikai kezeléseket, a kozmetikust választó vendégek, vásárlók döntésével. Amennyiben a látogatottság eléri a vírushelyzet előtti szintet, a kozmetikai szakma bizalommal tekinthet előre.

HA MÉG NEM OLVASTAD, KATTINTS ⇒ A fitoC története

Úgy gondoljuk, hogy a covid19 által okozott gazdasági visszaesés csökkenni fog, a jövő év közepére az elmaradt vendégek visszatérnek a kozmetikákba.”

Mit üzentek a kozmetikusoknak?

„Egy ilyen nehéz gazdasági helyzetben sem szabad leállni a marketinggel, a kommunikációval. A vendégeket folyamatosan tájékoztatni kell az új szolgáltatásokról, új termékekről.

Nem szabad azon aggódni, amin nem tudunk változtatni, kevés időt kell tölteni a problémával és sokat a megoldásokkal. Csak a pozitív, cselekvő hozzáállás visz előre mindannyiunkat.”

Hogyan töltitek a karácsonyt?

„Idén a gyerekek nagyszülei is skype-nagyszülők lesznek, nem fogunk együtt ünnepelni a covid miatt. Igyekszünk kihozni a legjobbat a helyzetből és szánunk elég időt majd egymásra.

Minden kedves kozmetikus partnerünknek boldog karácsonyt és új évet kívánunk!”