A hamarosan kezdődő új év nem lesz szokványos. Gyártókat, forgalmazókat, kozmetikusokat, szakoktatókat kérdeztünk meg, mit terveznek 2021-re, mit üzennek a szakembereknek, hogy látják a szakma jövőjét, milyen karácsonyuk lesz.
Szerző: mg
Loidl Kata kozmetikus és Bánhegyi Zsolt termékmenedzser, a fitoC márka alapítói:
Milyen terveitek vannak a 2021-es évre?
„A jövő évben folytatjuk a saját márkánk fejlesztését. A bázis masszázskrémekre fogunk fókuszálni. Négy típust tervezünk, kettő natúr, kettő pedig hagyományos összetételben készül majd el. Az import márkáink esetében pedig a meglévő vevőkör megőrzése és még jobb kiszolgálásuk a cél.”
Milyennek látjátok a szakma jövőjét?
„A szakma jövője szorosan összefügg a kozmetikai kezeléseket, a kozmetikust választó vendégek, vásárlók döntésével. Amennyiben a látogatottság eléri a vírushelyzet előtti szintet, a kozmetikai szakma bizalommal tekinthet előre.
HA MÉG NEM OLVASTAD, KATTINTS ⇒ A fitoC története
Úgy gondoljuk, hogy a covid19 által okozott gazdasági visszaesés csökkenni fog, a jövő év közepére az elmaradt vendégek visszatérnek a kozmetikákba.”
Mit üzentek a kozmetikusoknak?
„Egy ilyen nehéz gazdasági helyzetben sem szabad leállni a marketinggel, a kommunikációval. A vendégeket folyamatosan tájékoztatni kell az új szolgáltatásokról, új termékekről.
Nem szabad azon aggódni, amin nem tudunk változtatni, kevés időt kell tölteni a problémával és sokat a megoldásokkal. Csak a pozitív, cselekvő hozzáállás visz előre mindannyiunkat.”
Hogyan töltitek a karácsonyt?
„Idén a gyerekek nagyszülei is skype-nagyszülők lesznek, nem fogunk együtt ünnepelni a covid miatt. Igyekszünk kihozni a legjobbat a helyzetből és szánunk elég időt majd egymásra.
Minden kedves kozmetikus partnerünknek boldog karácsonyt és új évet kívánunk!”