A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat

Az elmúlt egy évben a többszöri bezárás és újranyitás alapjaiban rázta meg a szépségipart. A Beauty Forum ezért úgy döntött, eddig sosem látott kampánnyal irányítja a figyelmet azokra a Minőségi Magyar Márkákra, amelyek csatlakoztak ehhez az egyedülálló kezdeményezéshez. Ebben a hónapban szinte naponta mutatunk be olyan cégeket, amelyek az erős magyar szépségiparból is kiemelkednek.

Szerző: NZ

A vezető magyar szépségápolási online magazin a Minőségi Magyar Márkák bemutatását szolgáló kampányt azzal a céllal indította el, hogy a szakembereknek részletesen bemutassa a magyar kozmetikai márkákat.

A Beauty Forum segíteni kívánja őket abban, hogy új, hazai termékekkel bővítsék a szalonjuk szolgáltatásait, illetve hogy – ismerve a magyar márkák széles palettáját – vendégeiknek is ajánlhassanak közülük otthoni használatra.

A kampány első szakasza május 31-ig tart, de a váratlanul nagy érdeklődés miatt biztosnak tűnik, hogy egy későbbi időpontban folytatódik.

Az első szakaszban az alábbi cégek fognak részletesebben bemutatkozni:

  • BIOLA: a Dr. Gyovai Viola okleveles biológus, a Magyar Tudományos Akadémia kandidátusa által vezetett fejlesztőcsapat által fejlesztett kozmetikai termékek között vannak olyanok, melyek amelyek hazai innovációs elismeréseket nyertek
  • CREMIO®: a prémiumkategóriás natúrkozmetikum márkát Dr. Belényesi Lívia szakgyógyszerész álmodta meg és hozta létre. A márka az arc hidratálására és a szemkörnyék ápolására fókuszál természetes, modern összetevőkkel
  • ADRIENNE FELLER: prémium natúrkozmetikumai 100%-ban természetes, növényi, bio alapanyagokból készülnek. Megalkotásukban kulcsszerepe van a kiváló minőségű illóolajoknak, és a vitaminokban, nyomelemekben gazdag, hidegen préselt növényi olajoknak.
  • fitoC: a professzionális szalonmárkát 1996-ban a Rosa Graf magyar származású vegyésze, Laszlo Petre és rokonai, Bánhegyi Andor és Zsolt alapították. Kezdetben fito fruit, majd fitocare volt a márkanév. 1998 óta Loidl Kata is részt vesz a fejlesztésben. A fitoC natúr összetételű, bio minősítésű hatóanyagokkal készül Magyarországon. Magas minőséget, elérhető áron képvisel.
  • HELIA-D Professional: a cég évtizedek óta tartó sikeres lakossági szereplése alapján, 2011 év végén elérkezettnek látta az időt egy új, professzionális termékcsalád kifejlesztésére. A Helia-D Professional márka kifejezetten kozmetikus szakembereknek készült a tradíció és innováció jegyében, felhasználva a múlt értékes tapasztalatait és a jelen tudományos kutatásainak vívmányait.
  • HERBSGARDEN: a natúrkozmetikai márka termékei válogatott minőségű organikus eredetű alapanyagokból, gyógynövény-kivonatokból készülnek, magas hatóanyag-tartalommal. Céljuk a bőrfelszín természetes, egészséges működésének helyreállítása és fenntartása. A Forbes Magazin szerint az egyik legígéretesebb kozmetikai márka Magyarországon.
  • ILCSI: professzionális és otthoni felhasználásra 1958 óta gyártanak és értékesítenek natúrkozmetikumokat. A cég az egyik legismertebb magyar családi vállalkozás, melyet legalább 30 országban ismernek és szeretnek. Termékei minősített bio- és gyógynövényekből készülnek, melyek nagy részét saját bioültetvényeiken termesztik, vagy vadon gyűjtik be.
  • KAVICZKY kozmetikai márka tudja, mire vágynak vendégek, mi kell ahhoz, hogy a kozmetikai kezelés eredményes, látványos, hatékony és tartós legyen. A minőségi szépségápolás trendteremtő szakértői, mottójuk: hatékonyan ápol, természetesen kényeztet!
  • L’AMIA NATURA: a termékeikben lévő organikus botanikai összetevők, intelligens növényi, őssejt és peptidtechnológiai formulák képesek pozitívan befolyásolni a bőr sejtmegújulási, regenerálódási és öregedési folyamatait. A természetes alapanyagok  megszüntetik a bőr kémiai terheltségét, használatukkal nagyon rövid időn belül jelentős eredményeket tudnak elérni.
  • MAGISTER: a dr. Mester Ildikó által alapított, többszörös díjnyertes márka különlegessége, hogy gyógyszertári alapokon nyugszik, ám az arc-, test- és hajápoló natúrkozmetikumok kizárólag természetazonos, vegyszermentes összetevőket tartalmaznak. A lakossági vonal mellett megszületett a professzionális, biológiai szemléletű Séance termékcsalád is.
  • NATICS: kiemelkedően magas minőségű és hatóanyag-tartalmú arcápolóival vált a hazai piac natúrkozmetikai ágazatának egyik meghatározó szereplőjévé. Termékei országszerte kaphatóak, rajongótábora – megbízható arcápolóinak köszönhetően –  egyre nő.
  • OPTIKOP: a márka már nem ismeretlen a hazai kozmetikusok körében. Az 1990-és évek elején induló magyar fejlesztésű és gyártású készülékek még ma is számos kozmetikában használatban vannak, és kifogástalanul működnek. A Beautylasereket a professzionális kozmetikai felhasználók figyelmébe ajánljuk.
  • PANDHYS: a cég 2004-ben alakult, a szabadalommal védett szépítő kozmetikumok és az egyedülálló szőrtelenítő cukorpaszta gyártására és forgalmazására. Az alapítók reményeit túlszárnyalva a PANDHY’S™ márkanév alatt ma több száz, saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikum kerül piacra öt kontinens több mint 30 országában.
  • PHI COSMETICS: fiatal, innovatív márka, mely 6 éve sikeres a natúrkozmetikumok piacán. Egyedi fejlesztésű és saját gyártású natúrtermékeik mögött komoly szakmai csapat dolgozik, (természetgyógyász-fitoterapeuta, biomérnök, vegyészmérnök és bőrgyógyász-kozmetológus tanácsadó) hogy a formulák a lehető leghatékonyabban működjenek.
  • SCHÜSSLER: a hazai fejlesztésű és gyártású natúrkozmetikumok szigorúan ellenőrzött, ECOCERT minősített natúr alapanyagokból készülnek, melyekben a Schüssler-féle ásványi sók is megtalálhatóak egyedül vagy kombinációban. Ezek adják a márka egyediségét. A Schüssler-féle ásványi sók adnak ösztönzést a bőrünknek az egészséges működési folyamatok visszaállításához és megtartásához, amely Dr. Wilhelm Schüssler által megalkotott 150 éves ingerterápia irányelvét követi.
  • VINTAGE BEAUTY: bőrproblémák megoldására született, magyar, bio, prémium kozmetikumaikkal új értelmezést adnak a bőrápolásnak. Saját fejlesztésű, nemzetközi és hazai díjas termékeik az egyik legtisztább és leghatásosabb, Naturix minősítésű hazai kozmetikumcsalád. Nőintézetükben évente 7000 vendégnek nyújtanak személyre szabott arcápolási élményt.
  • VYTALON®: termékeik már 30 éve megtalálhatóak a magyar kozmetikai piacon. A széles körben ismert termékek titka a megbízható összetételében és kozmetikusbarát felhasználhatóságában rejlik. Ezek közül egyesek professzionális, kozmetikai kezelésekhez, mások otthoni felhasználásra, a kozmetikai kezelések kiegészítésére készülnek.

  • YAMUNA: a biotechnológia legújabb hatóanyagainak felhasználásával, a bőrtípusoknak megfelelő komplett arckezelésekre készített termékcsalád. A fejlesztésénél figyelembe vették mind a hat bőrtípus igényeit: mindegyikhez kiválasztották a piacon található legjobb, leginnovatívabb, célzott hatóanyagokat, amelyeket szükséges mennyiségben és kombinációban alkalmaznak.