Amit nem tudtál az Afrodita Cosmetics-ről…

(Hirdetés) Amikor 1970-ben Szlovéniában megalakult az Afrodita Cosmetics, még senki nem sejtette, hogy a magyar piacon is igen előkelő helyet foglal majd el a márka. A magyarországi bevezetéskor az volt a célunk, hogy egy olyan professzionális, külföldön már közkedvelt márkát adjunk a kozmetikusok és a lakosság kezébe, amely kiemelkedő minőségű, de megfizethető árkategóriájú termékpalettát kínál. Azt kívántuk megvalósítani, amit a szlogenünk ígér: „Afrodita Cosmetics: szívvel-lélekkel a szépségápolásban”.

Az Afrodita Cosmetics 2016-ban a szlovén kozmetikai piacon elnyerte a legmagasabb BRAND minősítést, maga mögé utasítva 33 különböző kozmetikai nagyhatalmat. A magyar kozmetikusok és vendégeik is gyorsan megszerették a készítmények finom, mennyei illatát, a természetes alapanyagokból készült termékek széles palettáját, ami a legérzékenyebb, legproblémásabb bőrre is kínál megoldást.

Lessünk be a kulisszák mögé! Íme, pár érdekesség, amit nem tudtál az Afrodita Cosmeticsről:

Termékeink magas és állandó minőségére törekszünk. Csak a legjobb természetes hatóanyagok kerülnek be a termékekbe, minőségüket precíz fizikai, kémiai, mikrobiológiai és dermatológiai tesztek, gyermekgyógyászok által ellenőrzött tesztek és hatékonysági tesztek igazolják. A készítmények hatásait neves nemzetközi intézetek klinikai kutatásai támasztják alá. Termékeink megfelelnek az ISO 22 716 nemzetközi szabvány követelményeinek.

Az Afrodita Cosmetics készítményei kellemes, diszkrét, ugyanakkor különleges illatukról is ismertek. A termékeket többnyire természetes illóolajokkal vagy dermatológiailag tesztelt parfümmel illatosítjuk.

Az Afrodita Cosmetics termékeiben lévő hyaluronsavat a francia Solience cég gyártja. Ez a különleges hyaluronsav növényi eredetű, gabonacsírából és céklából vonják ki. A hyaluronsavat bionikus eljárással készítik, genetikailag módosítatlan baktériumokat alkalmazva, egy természetes folyamat során. A készítmény Eco-cert tanúsítvánnyal rendelkezik.

A cég egyik zászlóshajójának tekinthető a WIN UP-LIFT termékcsalád, amely Svájc kitűnő borvidékéről származó jégbor hatóanyagát tartalmazza. A jégbor és a belőle származó aktív hatóanyag – amelynek előállítása és keletkezése egyedülálló módon jön létre – biztosítja a látványos fiatalító hatást. Nem tartalmaz tartósítószert és alkoholt (az eljárás során a jégbor elveszíti alkohol tartalmát és csak a legjobb minőségű polifenol marad benne).

Másik izgalmas kozmetikai megoldásunk a borterápia. A Wine Therapy készítmények a szabadalmaztatott, kapszulába zárt formájukban hihetetlenül erős antioxidáns hatással rendelkeznek. Sokan megtapasztalták már, hogy a sötét foltok láthatósága csökken, bőr tónusa kiegyenlítődik a kezelés hatására.

Szemináriumokon képezzük a kozmetikusokat

Egyre több kozmetikus ismeri fel az Afrodita Cosmetics nyújtotta minőséget, őket továbbképzésekkel, tanfolyamokkal, workshopok rendezésével segítjük a munkájukban, és havonta odaítéljük a Hónap Kozmetikusa címet. Cégünk számára kiemelten fontos továbbá a tanulók és a frissen végzett kozmetikus szakemberek, pályakezdők támogatása. Az őszi szeminárium időpontjaink itt érhetőek el.

Ugyan cégünk dinamikusan fejlődik és az Afrodita Cosmetics készítmények egyre nagyobb népszerűségre tesznek szert, az alapelveinkhez továbbra is ragaszkodunk, és a magas minőségből a jövőben sem adunk lejjebb – reméljük, ezt egyre többen tapasztalják meg a saját bőrükön!