Az anti-aging szakértője: MATIS

Hiánypótló, minden eddiginél nagyobb kampányba kezdünk, hogy közelebb hozzuk egymáshoz a magyar szépségipari márkákat, ez a Márkaválasztás Iránytűje! Számos jó márka létezik a piacon, sokszor nehéz eligazodni. Igyekszünk bemutatni és egyúttal segítséget adni nektek ahhoz, hogy milyen kritériumok alapján érdemes új márkát választani, melyik brand milyen előnnyel jár. Sorozatunk első részében a MATIS mutatkozik be, amely egyebek mellett az anti-aging széles palettáját kínálja partnereinek!

Matis TermekAki szeretne francia prémiumkategóriás, anti-aging központú készítményekkel illetve kezelésekkel dolgozni, és fontos számára a szakmai színvonal, a forgalmazási stabilitás, és a hosszútávú kiemelkedő jövedelem, akkor nem is kérdés, hogy melyik márka mellett kell, hogy letegye a voksát, válassza a MATIS-t!

Folyamatos innováció

A MATIS francia professzionális kozmetikai márka az elmúlt időszakban dinamikus megújulással erősítette meg vezető pozícióját az anti-aging világában.

Története 1936-ban indult és a nyolcvanas évektől az élvonalban jár a minőség, a hatások, az illatok és a textúrák tekinteté

Bf Elofizetes E1558279772422
Beauty Forum éves magazin-előfizetés
8.990 Ft
ben. Folyamatos megújulás, innovatív termékek és kezelések jellemezik a márkát, a világjárvány ellenére teljes arculat-, terméksor-, és kezelésváltás történt az elmúlt évben.

A MATIS elsődleges célja a kozmetikai élmények és a különleges metódusok mellett a high-tech hatóanyagok és készítmények előállítása, a pontos, precíz kiszámítható hatások és a kiemelkedő minőség, amelyet saját kutatólaboratórium és gyár hiányában ezen a szinten nem lehetne biztosítani. Szerencsére náluk minden adott.

Az érintés művészete

Természetesen nem marad el a francia könnyedség, elegancia, azaz a „Parisien chic“ sem. Nem szükséges gép, nincs semmilyen zavaró tényező, csak a kozmetikus, a vendég, az illatok, a textúrák és a masszázsok. Vallják, hogy a hagyományosnak mondott, rendkívül fejlett, hatóanyagokra, összetett hatásmechanizmusra, illetve masszázsmozdulatokra épülő kozmetika soha nem megy ki a divatból, mindig ez jelenti az alapokat, melyhez a világtrendek rendre visszatérnek, miközben a gépek gyorsan elavultnak számítanak.

Matis Termek1A MATIS holisztikusan gondolkodik. A legújabb tudományos eredmények és technológiák alkalmazása mellett kiemelten kezelik az emocionális élményeket; az illatok és textúrák által adott egyedülálló élmény elengedhetetlen része a kezeléseknek és a készítményeknek, melyek vendéget és kozmetikust egyaránt elvarázsolnak.
Terméksoraik (13) és kezeléseik (9) révén minden bőrtípusra és állapotra biztosítani tudják a legerősebb anti-aging hatásokat, mindezt a hagyományos értelemben vett kozmetikai kezelésekkel. A MATIS a zsíros-problémás, illetve az érzékeny bőr ápolásában is alkalmazza az anti-aging hatóanyagokat, ettől is különleges ez a márka. A hatások mellett fontos, hogy a legmodernebb elvárásoknak is megfeleljenek a készítmények, termékeik egyre nagyobb számban kerülnek a Clean Beauty kategóriába.
A hatékonyság és az emóciók találkozása révén a MATIS árai könnyedén elfogadhatók, kiemelkedő az ár-érték arány.

Kiváló jövedelemforrás

A hazai forgalmazás alapja, hogy a piacon a legnagyobb támogatást biztosítsák kozmetikus partnereiknek. Folyamatos akcióik révén a MATIS kozmetikusai éves vásárlásaik után akár 30-40 százalékot is visszakaphatnak támogatásként, az ezzel elérhető jövedelem napjainkban a legnagyobb versenyképességet biztosítja a márkák között.

Folyamatos fejlődés

A kiemelkedő szakmai munka alapja a képzési rendszer. Tanfolyamaikon nagy tapasztalattal rendelkező trénereik nyújtják át az elméleti ismereteket és a gyakorlati tudást. Mindhárom magyarországi MATIS tréner sikeres kozmetikai szalonnal rendelkezik, így minden tekintetben a leghatékonyabb az oktatás is.

Matis