Bogdán Dávid közel két évtizednyi szakmai tapasztalatát sűrítette bele a Salonic online időpontfoglaló és vendégkezelő rendszerbe, melyet kifejezetten a hazai szépségipar számára fejlesztett. A programot immár több ezer elégedett ügyfél használja a mindennapos szalonmunka során.
Mi volt a célod a Salonic megalkotásával?
Olyan magas színvonalú terméket szándékoztam létrehozni, ami a hazai szolgáltatókat, különösen a szépségiparban dolgozókat támogatja. Az évek során megszerzett programozói tapasztalatomat egy saját termékben akartam kamatoztatni. Néhány hónap alatt kirajzolódott, hogy egy online időpontfoglalóra lenne szükség, amely nagyon hasznos lenne a hazai szépségiparban.
Hogyan jutottál el odáig, ahol most tartasz?
Általános iskola 7. osztályában kirúgattam magam a számítástechnika óráról, mert nem érdekeltek a számítógépek, inkább sima technika órára akartam járni. Egy évvel később édesapámmal ellátogattunk egy müncheni barátunkhoz, aki már a 2000-es évek előtt számítógépes grafikákat készített. Teljesen beszippantott a számítógépes design.
Ugyanebben az évben a nagymamám vett egy számítógépet, azzal a céllal a boltunkba, hogy azon fogja nyilvántartani a raktárkészletet, a napi ügymenetet és a bevételeket. Meg kell hagyni, a nagymamám nagyon előrelátó volt, meghaladta a saját korát, ezt a tendenciát tőle örököltem. Most már az Instagrammon is fent van a nagyi. Rövidesen hazavittem és kisajátítottam a céges gépet, sőt pár nap alatt tönkre is tettem.
Ennek a fordulatnak köszönhetően hozott össze az élet egy informatikus barátommal, aki számítógépeket szerelt és weboldalakat készített. A mai napig emlékszem erre a sorsfordító találkozásra, mert ekkor döntöttem el, hogy programozó leszek. Ennek köszönhetően van most a Salonic. Ezért tartok ott ahol tartok, hogy cégvezetőként saját termékem van a hazai piacon.
Mitől más a Salonic, mint a többi online időpontfoglaló?
Pontosan azt készítettem el amire a szépségiparban dolgozóknak szüksége van. Szorosan együttműködve velük, figyelembe véve az igényeiket és a mindennapos adminisztrációs nehézségeiket, a szakemberekkel összedolgozva indult a munka. A termék debütálását megelőzően 2 évig fejlesztettük a rendszert. A több, mint 20 év szakmai tapasztalatomnak köszönhetően egy olyan programot készítettem, ami nagyon egyszerűen kezelhető mindenki számára. Azt gondolom, amikor véghez viszünk valamit, nagyon fontos a motiváció. Az én mozgató rugóm a munkám szeretete, illetve az, hogy mindig a legjobbat akarom adni.
#1 Online oktatást és konzultációt biztosítunk.
#2 100% támogatást nyújtunk a rendszer használatához.
#3 Pénzvisszafizetési garanciát vállalunk.
#4 1 hónap ingyenes próbaidőt adunk.
#5 Díjmentes adatköltöztetést vállalunk, ha másik rendszerből jössz.
Mindezt miért? Mert boldog, sikeres és elégedett ügyfeleket akarunk azáltal, hogy biztonságban érezik magukat nálunk és levesszük az adminisztrációs terhet a vállukról.
Voltak nehéz pillanatok?
Persze. Első körben meg kellett küzdeni azzal, hogy megelőztük a hazai piacot. Olyan termékkel álltunk elő, ami itthon még nagyon gyerekcipőben járt, a szolgáltatók nem tartották fontosnak, hiszen mindenki a jól bevált papír naptárt ismerte. Az első 3 évben a cég veszteséges volt. Lassan növekedtünk, mert sok előítélettel kellett megküzdenünk és eloszlatni a tévhiteket az online rendszerekkel kapcsolatban. Aztán jött a covid, ami szintén egy nehéz időszak volt. Ennek ellenére vittem a hátamon a céget, mert tudtam, hogy az ügyfeleink számítanak ránk és sok mindenkinek segítek. 100%-ban hittem a termékben és a csapatomban, hogy meg tudjuk csinálni.
Ha az egész képet nézzük, eleinte sok elutasítást kaptunk, mert nem ismertek minket, de az idő előrehaladtával meglévő ügyfeleinktől rengeteg pozitív visszajelzés érkezett és tovább ajánlottak minket.
Az Ilcsi Szépségmanifaktúra nagyon hamar megérkezett hozzánk, illetve a szépségipar komoly szakmai képviselői jó ideje velünk vannak és alkalmazzák a rendszert. Mondhatni közösen fejlődünk.
Melyek a rendszer alapvető funkciói?
Első körben a vendégkezeléshez tartozó funkciókat tartottam fontosnak:
#1 Online időpontfoglalás
#2 Digitális határidőnapló
#3 Automatikus időpont emlékeztető
#4 Feketelista
#5 Vendég munkalap
Ezeket az alap funkciókat bővítettük tovább, hogy a Salonic minél több háttér-adminisztrációt és marketing tevékenységet automatizáltan elvégezzen:
#1 Előlegfizetés
Ügyfeleink védelmében alakítottuk ki ezt az igény szerint bekapcsolható funkciót, ami online foglaláskor előleget kér a vendégtől.
#2 Kérdések foglaláskor
Ez a funkció olyan, mint ha a vendég beszélne a kozmetikussal a kezelés előtt, így a szakember tudja a szakember mire számítson. Pl. Bőrtípus, allergia.
#3 Foglalás optimalizálás
A tervezhetőség és a jobb üzlet kihasználtság érdekében, a rendszer úgy ajánlja fel az időpontokat, hogy ne legyenek holtidők.
#4 Automatikus e-mail küldés a szolgáltatás előtt vagy után.
Ez a funkció e-mailt küld a vendégeknek az időpontja előtt a hasznos tudnivalóról, illetve alkalmas a vendégek utánkövetésére a kezelés után.
#5 Elektronikus számlázás
A bankkártyás fizetésről kiállított számla küldést a Billingo és a Számlázz.hu integráció teszi lehetővé.
Mit érdemes még tudni a Salonic történetéről és a csapatodról?
A covid időszak magával hozta, hogy felértékelődött az online időpontfoglalás és a digitális rendszerek használata. A pandémia alatt ugyan nehéz idők jártak, hiszen a szalonoknak többször is zárva kellett lenniük, de a globális nyitások után a vendégeknek teljesen természetes volt, hogy online rendszeren keresztül foglalnak időpontot.
Díjcsomagjainkat szándékosan úgy alakítottuk ki, hogy mindenkinek megfelelő legyen.
Havidíjas szolgáltatásunk elérhető áron van azoknak is, akik széket vagy helyet bérelnek, valamint megalkottuk PRO csomagunkat a nagy szépségszalonoknak és franchise hálózatoknak. Így mindenki azt tudja választani, amire szüksége van.
Szeretünk megismerkedni a szakma képviselőivel, szeretünk rendezvényezni. Támogatjuk a szépségipari versenyeket és mindig 110%-ot teszünk bele a munkánkba.
Mit üzensz a kozmetikusoknak?
A digitalizáció nem kérdés, a digitális fejlődést nem tudod megállítani, sokkal jobb ha élsz vele. Vegyél részt a fejlődésben, sok jó dolog van benne. Mi segítünk és támogatunk az első perctől fogva. A profi rendszer megnyerő külsőt és biztonságot ad, vendégeid érezni fogják, hogy jó helyen vannak. Komolyabbnak fogsz tűnni és jobban el fognak tudni érni.
Légy profi! Tégy jót magadnak, a szakmai karrierednek, az üzleted fejlődésének és természetesen a vendégeidnek. Fogd fel úgy a digitális megoldások alkalmazását, mint egy továbbképzést! Több leszel általa és gyarapítod vele a vendégkörödet. Amennyiben szeretnéd kipróbálni a Salonic online időpontfoglaló és vendégkezelő rendszert, igényelj ingyenes próbaverziót!