Nemrég zárult a Cosmoprof szakkiállítás Bolognában, ahol 69 ország 3012 kiállító cége mutatta be legújabb termékeit és eljárásait, köztük az Alveola Kft. is. Dani Richarddal, a cég Professzionális divíziójának vezetőjével beszélgettünk a vásárról és az ott szerzett tapasztalataikról.
Szerző: MG
Hányadik alkalommal állítotok ki a Cosmoprofon?
Dani Richard: 2009 óta tizennégyszer állított ki az Alveola Bologna-ban, a Cosmoprofon. Emellett háromszor a hong kong-i rendezvényen is részt vett kiállítóként, az elmúlt években. Az első alkalom óta, a covid alatti éveket leszámítva, folyamatosan részt vettünk az eseményen.
Miért éri meg részt venni ezen a szakvásáron?
D.R.: A kiállítás több szempontból is előnyös számunkra. Egyrészt lehetőséget ad, hogy az újdonságainkat prezentáljuk, másrészt ideális helyet biztosít, hogy a nemzetközi beszállítói és a kereskedelmi partnereinkkel is találkozhassunk, hiszen itt szinte mindenki jelen van a szépségszakmából. Gyártó és kutatásfejlesztéssel is rendelkező cégként pedig nyitott szemmel figyeljük a piac újdonságait, a trendek irányait, hogy megfelelően fejleszthessünk, és jó irányban haladhassunk a piacon.
Milyen piacokkal dolgoztok? Melyik országokban népszerűek a magyar termékek?
D.R.: Közép-Európai cégként a legerősebb piacainknak egyértelműen az itt megtalálható, szomszédos országok számítanak. De az évek alatt végzet, tudatos export-tevékenységünknek köszönhetően ma már Németországban, Hollandiában, a Közel- és Távol-Keleten is vannak komoly kereskedelmi partnereink. Mintegy 50 országba exportáljuk a termékeinket. Elárulhatom, hogy a partnereink többségét a Cosmoprofon ismertük meg.
Milyenek a tapasztalataitok a Cosmoprof szakmai közönségéről?
D.R.: A Cosmoprof szakmai közönsége nagyon változó. Mi elsősorban disztribútorokat, forgalmazókat keresünk a világ minden tájáról a szakmai és a lakossági márkáink számára a kiállítás ideje alatt. Minden évben találunk olyan partnereket, akikkel el tudunk kezdeni dolgozni. Gyártóként pedig a bérgyártás is fontos számunkra, amely rengeteg lehetőséget rejt még a cégünk számára. Bár ez utóbbi szakmai területünket tudatosan nem hirdetjük, mégis évről évre jönnek olyan partnerek, akiknek végül sajátmárkás termékeket készítünk.
Hogyan fogalmaznátok meg egy rövid mondatban, hogy az Alveola számára mit jelent a Cosmoprof?
D.R.: Egy mondatban összefoglalva: olyan esemény, amelyen szépségipari szereplőként ott kell lennünk, ott a helyünk.
Milyen újdonságokat láttatok az idei Cosmoprofon?
D.R.: Természetszerűleg mi elsősorban a saját piacunkra koncentrálunk, így ezek újdonságaira figyelünk oda. Ennek alapján a gyantázás, a szőrtelenítés területén újdonságként mutatkoztak be a habwaxok és a multidirectional waxok. Előbbiekkel az otthoni, utóbbiakkal a szalonban végezhető szőrtelenítő kezelések forradalmasíthatóak. A különféle hatóanyagokat tartalmazó szérum és ampulla újdonságokat pedig lehetetlen lenne akárcsak felsorolni is….