Hirdetés – Sikeres karrier és vállalkozás, hosszú távon is, a szépségiparban – Sokan azt gondolják, egy vállalkozás vagy karrier indítása egyszerű, pusztán azzal, hogy bátrak, elhivatottak és rendelkeznek a kialakításhoz szükséges tőkével és szakmai tudással. Néha ez elég is. De mi van akkor, ha valaki többre, profibbra, kiemelkedőre vágyik? (x)
Ebben az esetben olyan szempontokat is figyelembe kell vennie, amire egy átlagos szakember nem feltétlenül gondol. De mik is ezek a szempontok?
■ Irányzott és jól kialakított értékesítési stratégia,
■ a megfelelő vizuális szemléltetése a célunknak, munkánknak,
■ hatékony marketinglépések tervezése,
■ kimagasló közlési formák írásban és szóban egyaránt,
■ trendi lépések kialakítása és követése az online és offline piacon is, és
■ végül, de nem utolsó sorban, egy szalon konstruktív működtetése.
Az üzleti oktatások a legtöbbször azt hirdetik (illetve hivatottak közvetíteni), ami sablonos módon biztosít csak rálátást a részletekre. Nincs kifejtés és részletes tapasztalati tőke alapján kialakított oktatási stratégia. Csak hallgatják a résztvevők azokat az elnagyolt fogalmakat, melyekkel sok mindent nem tudnak kezdeni a gyakorlatban.
A PMU Business-képzés ezzel a bevett formával szembe megy. A Tünde Méhn PMU Art International School szakmai csapata úgy gondolja, a legapróbb részletek elsajátítása szükséges ahhoz, hogy valódi gyakorlati fejlesztésben részesüljenek tanulóik. Így a hozzájuk látogató kollégák valódi, beépíthető ismeretekkel távoznak az oktatás után.
Miből áll a képzés?
Az oktatóközpont igyekezett egy napba sűríteni minden olyan szempontot, ismeretet, amely rendkívül fontos a szakmai hétköznapokban: tartalmas egy nap a teljes felkészülés jegyében.
A következő témákban az alábbi szakemberek nyújtanak hathatós segítséget az érkezőknek:
■ Popol Petra (márkavezető) – brand és marketing,
■ Balázs Gergely (értékesítési vezető) – értékesítés,
■ Tukacs Zoltán (fotós és vizuális szakember) – vizuális megjelenítés,
■ Dusa Viktor (operatív vezető) – a közösségi háló hatékony használata,
■ Kovács Zsolt (ügyvezető Igazgató) – karrier menedzsment,
■ Álmos Rita (kommunikációs szakértő) – kreatív szövegírás.
Olyan területek ezek, melyeket bizony profiktól célszerű elsajátítani. A komplex és körültekintő képzés keretein belül most lehetőség van arra, hogy valóban professzionális tudás birtokosa legyen minden sminktetováló szakember – nemcsak a sminktetoválás világában hasznos ez a kezdeményezés!
Méhn Tünde vár minden olyan kozmetikus szakembert, aki szalonnyitás előtt áll, vagy éppen fejlesztené már meglévő vállalkozását, építené karrierjét. Hiszen minden szépségiparban dolgozó kolléga számára hasznos információk látnak majd napvilágot ezen az egynapos képzésen.
Szeretnénk egy kis ízelítőt adni a fent említett témákból, és arról is, hogy mit tanul meg az, aki ellátogat erre a hazai szinten első, teljesen átfogó üzleti képzésére. Lássuk, mit is nyújt majd a PMU Business!
Popol Petra – Építsd fel saját márkádat!
Petra egy fiatal, ám annál tehetségesebb marketingszakember, aki nagyon sok sminktetoválóval találkozott már munkája során – olyanokkal, akik már használnak különböző hirdetési felületeket (például Facebook, Instagram), de nincsenek megelégedve az eredménnyel. Ennek valószínű oka, hogy a szalonjaik márkája nincs megfelelően kiépítve.
Petra szerint, amíg nincsenek biztos alapokon a vállalkozások, addig sokan az ablakon dobálják ki azt a pénzt, amit a hirdetésekbe fektetnek. Rövid távú, ideiglenes eredmények veszélyét látja ebben a szakember, és azt is fontosnak tartja, hogy ne elavult marketingstratégiákat kövessenek a tanulók, hanem lépést tartva a modern kor elvárásaival, „up to date”-ek legyenek a szakmai szegmensekben.
Az előadáson téma lesz minden olyan fontosabb ismeret, ami a szalonok biztos működéséhez szükséges branding és marketing területen – a szalon márkaépítésének az alapjai, szalon-pozícionálás, szalon-marketing és branding, márkaépítés a gyakorlatban, közösen.
Balázs Gergely – Értékesítés, avagy hogyan adjunk el jól?
A kedvező bevétel minden kozmetikus és sminktetováló számra fontos. Ez nem titok, minden üzletember profitorientált vállalkozást szeretne. A „hogyan”-t fogja elárulni előadásán Balázs Gergely.
apjainkban nem mindegy, hogy a vendégek a drogériában vásárolnak-e rosszabb minőségű terméket vagy egy tapasztalt szakembertől professzionális ápolókat, kozmetikumokat. Jól kell eladni!
Aki a következő kérdéseken gondolkodik, annak az előadás segíteni fog:
■ Hogyan érjek el magasabb profitot?
■ Hogyan értékesítsek úgy, hogy az ne tűnjön tukmálásnak?
■ Mi segíthet abban, hogy jól adjak el?
Gergely évek óta az értékesítésért felel a Tünde Méhn PMU Art International School-ban, és az bizonyos, hogy számtalan terület volt kihívás a számára addig, amíg a központ elérte a mostani színvonalat. Sok dolog működik egy időben, több szálon történik egy ekkora központ értékesítési és egyéb vezetése, ezért biztosan nem lesz olyan téma, melyben ne tudna az előadó konstruktív segítség lenni.
Tukacs Zoltán – Színvonalas megjelenítés a digitális korban
Egy ízlésesen bemutatott munka sokkal vonzóbbá teszi potenciális vendégek számára a sminktetoválást, az eredményeket, a lehetőségeket és a kivitelezést. Egy jól beállított fény, a pontos elrendezés és a megfelelő szög beállítása nagyon fontos tényező, ha a munkák bemutatásáról van szó.
Egyre több szakmai oldal alakul, egyre többen posztolják a munkáikat – vannak, akik még a munkafolyamatot is megmutatják. Ezek a lépések elég beszédesek és sokat elárulnak a színvonalról is. Ezért nem mindegy, milyen minőségben tesszük közzé az elkészült műveket.
A Social felületek is meghatározóak napjainkban, melynek színvonalát szintén meghatározzák az elkészített képek is. Tukacs Zoltán előadásában sorra vesz minden olyan kérdést, ami felmerülhet a fejlődés útjára lépő érdeklődőknek.
Kovács Zsolt – Szalonvezetés hatékonyan!
„Ha megálmodtad, valósítsd is meg! Megmutatom, hogyan” – hangsúlyozza Zsolt. Számtalan szakterület hatékony együttműködése kell ahhoz, hogy egy jól funkcionáló, hosszú távon is sikeres szalon vagy vállalkozás tulajdonosai legyünk. Sokan azt gondolják, pusztán azzal, hogy remek szakemberek, az üzleti életük is sikeres lesz kizárólag ennek köszönhetően.
Sajnos, ez nincs így! Azt könnyű belátni, hogy az egy-egy speciális területre fókuszáló szakemberek tevékenysége szinte értéktelen lenne a cég számára, ha azokat nem fogná össze egy „felsőbb erő”, egy vállalati stratégia. De önmagában a stratégia értéktelen lenne, ha nem koordinálná valaki a napi szintű megvalósítását.
A nagy terv csak annyit ér, amennyire le tudod fordítani napi szintű, kemény és kitartó munkára. Na, ez az, amit egy jó vezető és üzletember csinál.
A Tünde Méhn PMU Art International School ügyvezető igazgatója igyekszik majd minden üzleti és vezetői területen segítségre lenni, hiszen elengedhetetlen együtthatók ezek. Nem lehet senki kiemelkedő szakember és egyben sikeres üzletasszony. Szükség van egy olyan ismeretcsomagra, ami ahhoz kell, hogy mindenki megértse, mi mindenből áll össze egy arculat, egy kezdetleges vagy már kialakult vállalkozás.
Zsolt megosztja a résztvevőkkel tapasztalatait és azt, hogy ők hogyan csinálják. Elmondja, hogyan kell kreatívan megoldani a feladatokat, hogy a modern, hatékony, gyümölcsöző üzleti élet haszonélvezői, és ne elszenvedői legyenek a szakemberek. Ezen kívül megmutatja azt az eszköztárat, mellyel könnyebben valósíthatják meg az ötleteiteket a résztvevők. Ami biztos: ez nem megy egyedül.
Álmos Rita – Ütős szöveg nélkül nem fog menni
Sokan nem is gondolnák, mennyire fontos egy jól célzott szöveg. A vállalkozás vezetése alatt és a munkánk során számos szöveges megjelenésre van szükség: leveleket, poszt-szövegeket, hirdetéseket, cikkeket, tapasztalatokat és szakmai leírásokat osztunk meg a kollégákkal, a vendégekkel és adott esetben az üzletfelekkel is.
A tartalmas, helyes és nem utolsó sorban változatos írások már nem különleges együtthatók, hanem elvárások egy olyan üzleti platformon, mely a professzionális működést és szakmai mibenlétet kívánja közvetíteni.
Álmos Rita, kommunikációs szakember és kreatív szövegíró az alábbi kérdésekre fókuszál a PMU Business-képzésen:
1. A megfelelő szókincs és a szinonimák használata: Le a szóismétlésekkel!
2. 10 dolog, amit ne tegyünk, ha szöveget írunk: Alapvető és sűrűn előforduló helyesírási hibák.
3. Hogyan és milyen stílusokban szólíthatjuk meg követőinket, hogy változatosak és érdekesek legyenek soraink?
4. Fontos, hogy kinek írunk: A célcsoportorientált fogalmazás fontossága.
5. Tégy mindent máshogy!
Figyelem: egy vállalkozás bemutatásánál a szöveg az úr – ez egyik legfontosabb szempont, hiszen a szavaink mi magunk vagyunk!
Dusa Viktor – Minden, amit tudnod kell a közösségi oldalakról
Mai világunkban elengedhetetlen a közösségi oldalak használata. Ez tény. De hogyan is kell egy üzleti oldalt felépíteni, mi a szerepe, mik az előnyei? Logó, borítókép, névjegy, leírások…
Ez mind kihagyhatatlan lépés!
■ Milyen posztolási szokásokat célszerű alkalmazni?
■ Hirdessünk vagy ne hirdessünk?
■ Miben segít, ha pénzt áldozunk egy hirdetett posztra?
■ Hogyan kell feladni egy hirdetést?
Ezekre és hasonló kérdésekre ad választ közel egy órában Dusa Viktor, aki napirendre tűzi a videóposztok és élő bejelentkezések fontosságát is. Az elméleti oktatásokon kívül a gyakorlati ismeretek elsajátítása is kulcsfontosságú.
A közösségi hálózatok alapelve a részvétel és együttműködés. Ezek a népszerű oldalak az élet minden területén jelen vannak. Szociális életünk nagy része teljesen átkerült az internetre, mivel kényelmesebb, gazdaságosabb és hatékonyabb a netes kapcsolattartás. Ha mindezt profin kézben tartjuk, a szakember szerint nem hibázhatunk.
Jelentkezz az info@mehntunde.hu e-mailcímen!