2021 rendkívüli év lesz. Cikksorozatunkban gyártókat, forgalmazókat, kozmetikusokat kérdeztünk meg, mit terveznek a jövő évre, mit üzennek a szakembereknek, hogy látják a szakma jövőjét.
Szerző: mg
Borbíró Gertrud, a Pandhy’S™ CosMed Worldwide alapító tulajdonosa, ügyvezetője:
Milyen terveitek vannak a 2021-es évre?
„Számtalan új termék stratégiai fejlesztésén dolgoztunk 2020-ban, amelyek 2021-ben kerülnek piacra világszerte. A depiláció területén egy igazán nagy dobásra készülünk jövőre. Az utolsó negyedévben a franchise hálózatunk kerül majd fókuszba, októberben indítjuk útjára 3 kontinensen egy időben. Szóval izgalmasnak és eseménydúsnak ígérkezik az új év, jóleső izgalommal várjuk!
Reméljük, hogy a kényszerű halasztás után, jövő ősszel visszaáll az EuroSkills és a WorldSkills események rendje, és folytathatjuk a világ ifjú kozmetikus tehetségeivel a felkészülési munkát, ők pedig a nemes versengést!”
Milyennek látod a szakma jövőjét?
„A szépségipar alapvetően egy igazi túlélő ágazat, emlékezhetünk, hogy a közelmúlt nagy kríziseiből is jellemzően jól jött ki, sőt sok tekintetben kifejezetten megerősödve. Most egy kicsit komplikáltabb a helyzet, rövid távon az iparág minden szereplője komoly sokkot szenvedett el, szükség van a tartalékokra, különösen a szolgáltatói ágazatban, ahol a korlátozó intézkedések és az emberekbe plántált félelemérzet nagyon nehéz helyzetet teremt.
A szépségipar több évtizede tartó, eddig töretlen és nagymértékű növekedése világszerte erősen formálta a szépségápolási trendeket, és az emberek ezekhez való viszonyát, generációk nőttek fel ebben a szemléletben és váltak lojális fogyasztóivá a szépségnek, az ápoltságnak. Elválaszthatatlanul összefonódott fogalmilag a jó közérzet, a jólét és a szépségápolás, és ezen már semmi, még egy járvány sem változtat tartósan. Ez adja a reményt a szakma relatíve gyors kilábalására.
EZT IS ÉRDEMES ELOLVASNI ⇒ COSMIX – személyre szabott szépségápolás a PANDHY’S™-tól
Az is biztos viszont, hogy a korábbinál is jobban felértékelődik az innováció, a megújulásra és a gyors reakciókra való képesség, ami talán nehéz, de tanulható, és biztosan mindannyiunknak csak a hasznára válhat.”
Mit üzensz a kozmetikusoknak, a szakembereknek?
„Merítsenek erőt és reményt abból, hogy nagy szükség és kereslet van a szolgáltatásaikra! Bizonyított tény, hogy amit ők nyújtanak, arról csak a legvégső esetben hajlandók az emberek lemondani.”
Hogy töltitek a karácsonyt és a szilvesztert?
„Ha valamikor, most aztán tényleg igaz, hogy otthon töltjük az ünnepeket, csendesen, szűk családi körben.”