Fixált árak, új szolgáltatások és fokozott social média aktivitás

A mostani gazdasági helyzet okozta nehézségek és kihívások kapcsán indított sorozatunkban Kuczora Gabriella a kínálati paletta bővítésére, a fixált árakra, és a social média felületein való jelenlét fontosságára hívta fel a figyelmet.   

Szerző: MG

Kuczora Gabriella (002)Azt gondolom, hogy a régi vendégeim biztos, hogy megmaradnak – nem tartok az elvesztésüktől. A vendégköröm bővítését viszont már nehéz feladatnak látom.

Kuczora Gabriella kozmetikus mester, diplomás szakoktató

 

 

 

Mivel a potenciális, az új vendégek elérését látom az idei év egyik legnagyobb kihívásának, ezért:

  • Növelni fogom az aktivitásomat a különböző social médiás platformokon: a Facebook-on, az Insta-n és esetleg még a Tik-tokon is.
  • Emellett új szolgáltatások bevezetését is tervezem, például a sminktetoválást – hogy a vendégköröm hűségének megerősítése mellett minél több új vendéget szerezhessek.
  • És végül, de nem utolsósorban a „rokon szolgáltatásokkal” való együttműködést is szeretném idén továbbfejleszteni. Tavaly belevágtam egy közeli testkezelő szalonnal való együttműködésbe, ami azt jelenteti a mindennapokban, hogy a saját vendégeinknek ajánljuk a másik szolgáltatását, speciális kedvezménnyel. Az ilyen típusú együttműködést szeretném bővíteni, továbbfejleszteni.
Fixált árak, ameddig csak lehetséges

Napi szinten tapasztalom, hogy mennyire megrázó mindenki számára az életünk minden területén jelentkező áremelkedés és változás. Ezért én, ameddig csak megtehetem, fixálom a szolgáltatásaim árait.

A stratégiám röviden:

Bővítsük a szolgáltatásaink körét, aktívan legyünk jelen a social médiában, legyünk nyitottak a hasznos együttműködési lehetőségekre, és ne puszta áremeléssel válaszoljunk az előttünk álló kihívásokra!