Fókuszban a minőségi magyar márkák!

A Beauty Forum a minőségi magyar márkák bemutatását szolgáló kampányt azzal a céllal indította el, hogy a szakembereknek részletesen bemutassa a magyar kozmetikai márkákat.

Szerző: Támogatott tartalom

Ezáltal szeretnénk segíteni őket abban, hogy új, hazai termékekkel bővítsék a szalonjuk szolgáltatásait, illetve – ismerve a magyar márkák széles palettáját – a vendégeiknek is ajánlhassanak közülük otthoni használatra termékeket.

 

GYÓGYNÖVÉNYEK ÉS ILLÓOLAJOK

Bioprof Logo 2sor Szlogennelv5A BIOLA PROFESSIONAL termékcsalád 2006 óta tanúsított biokozmetikumok tárháza. Gondosan összeválogatott gyógynövényekből, növényi illóolajokból, bőrtápláló növényi olajokból és vitaminokból, komplex összetételű, a bőrregenerációt elősegítő, szépítő arc- és testkezelő biokozmetikumok, minden bőrtípusra, széles választékkal. Hazai és nemzetközi elismerésekkel rendelkező albrendje a my SPIRIT skincare, holisztikus szemléletű, aromaterápiás hatóanyagokat is tartalmaz.


Cremio100x100mm Jo (3)A Cremio prémiumkategóriás natúrkozmetikum márkát Dr. Belényesi Lívia szakgyógyszerész álmodta meg és hozta létre. A márka 2017-től kínál lakossági, 2021-től professzionális termékeket,
amelyekkel minden bőrtípus kezelése megvalósítható a szalonban, és kialakítható az otthoni bőrápoláshoz a napi rutin. A márka fókuszában a szelíd anti-aging áll. Letisztultság jellemzi kívül-belül, illetve a finom illatok és könnyed textúrák.


Eszterkrem Logo„Vigyázz magadra, csak egy van belőled! – Eszterkrém” A cég küldetése, hogy minél több emberrel megismertessék és megszerettessék a természetes bőrápolást. A termékeket elsősorban bio
alapanyagokból készítik, de kizárólag olyasmiből, amit meg is lehetne enni. Különlegességük az aromaterapeuta által, bio illóolajokból összeállított kompozíciók, amelyekkel illatosítják a krémeket.


FÉNYTERÁPIA, C-VITAMIN ÉS ORGANIKUS HATÓANYAGOK

1. LogóAz EXAGE Laser Beauty Sysem márka egy lágylézer készülék és fényterápiás kozmetikumok rendszere, amelyek megtöbbszörözik egymás gyógyító-szépítő hatását. A bőrhibák nagy része és
az öregedés az okok szintjén fordítható vissza biostimulációval. A lézer terápiás hatását fokozó célzott kozmetikai hatóanyagok új fejezetet nyitnak a szépségiparban. Egyedülálló magyar fejlesztés és rendszer, lézerfizikus, mérnökcsapat, anti-aging specialista kutatóorvos munkájával.


NaturalsA fitoC professzionális szalonmárkát 1996-ban a Rosa Graf magyar származású vegyésze, Laszlo Petre és rokonai, Bánhegyi Andor és Zsolt alapították. Kezdetben fito fruit, majd fitocare volt a
márkanév. 1998 óta Loidl Kata is csatlakozott a márka építéséhez. A fitoC legtöbb
terméke tartalmazza a kollagénképzéshez nélkülözhetetlen C-vitamint. Az összetételek megfelelnek a natúr követelményeknek, a termékek bio minősítésű hatóanyagokkal készülnek Magyarországon.


Egész FeketeA Herbsgarden a Forbes Magazin szerint az egyik legígéretesebb natúrkozmetikai márka Magyarországon. Termékei válogatott minőségű, organikus eredetű alapanyagokból, gyógynövénykivonatokból készülnek, magas hatóanyag-tartalommal. Használatukkal helyreáll a bőrfelszín természetes, egészséges működése. A Herbsgarden márka az anti-aging világában arat nagy sikert.

 


Lash Magic LogoA Lash Magic márka a professzionális szempillaépítéssel foglalkozó szakemberek számára jött létre. A márka célja a magas minőségű anyagok használata a felhasználói igények figyelembevételével. Széles termékpalettával, kiegészítőkkel, elérhető minden kozmetikus,
szempilla-stylist számára.


Opticop LogoAz Optikop márka ismert a hazai kozmetikusok körében. Az 1990-es évek elején induló, magyar fejlesztésű és gyártású lágylézer készülékek még ma is számos kozmetikában használatban
vannak és kifogástalanul működnek. Az Optikop Beautylaserek a professzionális kozmetikai felhasználók számára készülnek. Hiszik, hogy a professzionális lágylézerek szakértő kezekben lehetnek igazán eredményesek, ezért szakmai továbbképzéseket is szerveznek.


BIOLÓGIAI SZEMLÉLET, TERMÉSZETES, INNOVATÍV ÖSSZETEVŐK

New Pandhy's Logo 300dpi2A PANDHY’S™ márkanév alatt ma már több száz, kizárólag saját fejlesztésű, innovatív, természetes összetételű, professzionális és lakossági kozmetikum kerül piacra világszerte, 5 kontinens közel 40 országában. A több mint egy évtizedes működés számtalan rangos nemzetközi díjat, szakmai elismerést és üzleti sikert hozott. A PANDHY’S™ egyszerre formabontóan modern, úttörőként stílusteremtő és egyidejűleg klasszikus, hagyományokra épülő.


LogóLehet egy kozmetikai kezelés professzionális, látványos és a legmélyebb bőrrétegekig ható, mégis vegyszermentes? Még szép! A Séance kezeléssorozatait és termékeit biológiai szemlélettel, tisztán
növényi, illetve biotechnológiai hatóanyagokból, a legfrissebb nemzetközi kutatások nyomán fejlesztették ki. Az egyedülálló kozmetikai kezelési koncepcióban az innovatív natúrkozmetikumokat nyolcféle kezelési rituáléba szervezték, melyek az aroma-, a fény- és a hangterápia elemeivel egészülnek ki.


Sofiamichelle LogoA Sofia Michelle termékcsalád natúrkozmetikumai természetes összetevőket tartalmaznak, amelyek hatóanyagai regenerálják, táplálják, feszesebbé varázsolják a bőrt, és kíméletesen tisztítanak. Tetőtől talpig, az arc- és testápolástól a ránckezelésen át, a tisztálkodásig kínálnak megoldást. A gyógyszerészi tisztasági körülmények között, válogatott alapanyagból készülő natúrkozmetikumok hidegen sajtolt olajokat és vajakat, különleges virágvizeket, illóolajokat és hatóanyagokat tartalmaznak.


FENNTARTHATÓSÁG, BIO ÉS NATÚR MINŐSÍTÉS

Solanie LogoA Solanie Professional Cometics 87 éves történelmével igazi unikumnak számít. Termékkínálatával, egyediségével és innovatív megközelítésével ma is tükrözi azt a szellemiséget, amelyet az alapító család évtizedekkel ezelőtt hitvallásának tekint. Ráadásul mindezt a környezet fenntarthatóságának szellemében. Termékeinek a gyártásához több mint 300, gondosan válogatott összetevőt használ, melyekből olyan sikersorozatok készülnek, mint a Gold, a
Caviar Exlusive, a MesoPeptide vagy az Argan Stem Cells.


The BeautyA T.H.E Beauty márka megálmodója közel 30 éve kezdte pályafutását a szépségápolásban. Óriási szakmai tapasztalatát használta fel a termékek megalkotásánál, melyek a természet és a kémia erejét hívják segítségül a különböző bőrtípusok és bőrproblémák kezeléséhez. A T.H.E Beauty
termékeit bio minősítésű alapanyagok felhasználásával fejlesztik, kiemelkedően magas hatóanyag-tartalommal, környezettudatos tervezéssel, természetazonosságra törekedve, a legújabb fejlesztésű kivonatok alkalmazásával.


VintageA Vintage Beauty közel 35 hazai és nemzetközi díjjal elismert, bőrproblémákra kifejlesztett, natúrminősített, professzionális és lakossági prémiumtermékeket gyártó magyar kozmetikai brand. Problémamegoldó kozmetikumaik a saját laborukban, vegyészmérnökök, gyógyszerészek és vegyésztechnikusok szakmai tudásával készülnek. Minden receptúrát maguk fejlesztenek és gyártanak. Kompromisszummentes szépségápolás mindenek felett – ez a Vintage Beauty Beauty.

 


Herbiovit Logo Km (002)A Herbiovit natúrkozmetikumok a természetesség, minőség és fenntarthatóság jegyében készülnek. Minden termék minősített natúrkozmetikum, melynek egyedi krémbázisa egy bőrnyugtató és bőrápoló hatású aloe vera juice és varázsmogyoró kivonat-kombináció. Csupa zöld összetevőket tartalmaz. Vegán, így állati eredetű anyagot nem tartalmaz. Pure Blend, azaz nem tartalmaznak szintetikus illatanyagot és színezéket. Parabénmentesek, SLS mentesek, BHT mentesek és ásványi olaj alapú összetevő mentesek. Bőrbarát termékek, amelyek kíméletességét bőrgyógyászati tesztek igazolják.


TERMÉSZETES KOZMETIKUMOK ÉS BIOTECHNOLÓGIA

Vizangyal Logo

A VÍZANGYAL új, magyar kuriózum a szépségiparban, ugyanis Szentkirályi ásványvízből készült, természetes kozmetikumok és a rájuk épülő, franchise-életmódközpontok jellemzik. A minden
szegmensben jelenlévő Vízangyal Beauty-vonala igyekszik lefedni az összes igényt és réteget: Vízangyal Basic, VízangyalKa baba, Vízangyal Cremediq natur, valamint a Cremediq Premium line.

 


Yamuna LogoA Yamuna a gyógynövények ősi tudását ötvözi a modern technológia vívmányaival. A növényi hatóanyagokat a 20 év alatt kiegészítették korszerű biotechnológiai hatóanyagokkal. A kezdeti szappanoktól mára már közel 400 professzionális és lakossági felhasználásra szánt terméket gyártanak kaposvári üzemükben. Szakmai felhasználók körébében jól ismertek a masszázs- és arckozmetikai termékek is.