Az idei Húsvéti Ampulla Tojás része a BABOR Zöld Programjának.
Szerző: BF
Hetente több mint 4.500 nő keresi fel a BABOR webshopját. Kíváncsi vagy rá, miért?
Azért, mert a BABOR kiemelt hangsúlyt fektet a széles termék választékra, és a legújabb trendekre. Minden szezonra, ünnepre készül valamilyen izgalmas újdonsággal, amellyel folyamatosan fent tartja az érdeklődést. A sztártermékek egyben nagyon figyelemfelkeltőek, mindig követik az aktuális divatot és a sztenderd termékeket is vonzóvá teszik. A termékek mind hatóanyagaikban, mind csomagolásukban trend diktálóak.
Az idei Húsvéti Ampulla Tojás is része a BABOR Zöld Programjának, amely a harmadik generációs tulajdonban lévő vállalat fenntarthatóságra vonatkozó filozófiáját foglalja magában. A Tojás papírból készült ampullatartó belső részt tartalmaz, így 3000 kg szén-dioxidot és 3000 kg műanyagot takarít meg!
Tudj meg még többet a márkáról! Kattints és ismerd meg Te is a BABOR világát! >>>
Szeretnél Te is egy olyan márkával dolgozni, amelynek fontos a környezetvédelem és nagy figyelmet fordít a trenddiktáló újdonságokra?
Akkor tedd meg az első lépést a sikerhez vezető úton és jelentkezz májusi alapképzésünkre! >>>