Gyémánt-díjjal ismerték el a Vintage Beauty marketingmunkáját

Marketingszakmai elismeréssel bővült a Vintage Beauty márka kozmetikai díjainak eddig is gazdag köre.

Szerző: MG

– A rangos díjak, a jó helyről érkező szakmai értékelések mindig kitűnő visszaigazolásnak számítanak egy cég számára – hangsúlyozta Szakonyi Eszter, a márka alapító-tulajdonosa, akivel e rangos elismerés kapcsán beszélgettünk. – Szerencsére ma már nem csupán a nagy ügynökségek és a világmárkák részesülhetnek szakmai elismerésekben – folytatta gondolatmenetét Szakonyi Eszter. – A marketingkommunikáció területén például már nem igaz, hogy csak annak a munkája lehet kiemelkedő és figyelemreméltó, aki a legnagyobb marketingbüdzsével gazdálkodik.

A Marketing Diamond Awards díj

A Magyar Marketingszövetség létrehozott egy díjat, amellyel szeretné fókuszba helyezni, és a Marketing Diamond Awards díjjal elismerni a kisebb ügynökségek, és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktvitások munkáját (is). Ezzel a Marketingszövetség nem titkolt célja, hogy a hatékony marketing-megoldások díjazásával támogassa az igényes munkát, és ösztönözze, segítse a marketingszakma kisebb szereplőit arra, hogy ők is tudják emelni a tétet, és minél magasabb színvonalon, kreatívan végezni a tevékenységüket.

Az idei marketing díjazottak egyike a Vintage Beauty

Nagyon boldogok vagyunk, hogy a közel 40 szakmai, kozmetikai díjunk mellett magunkénak tudhatunk egy ilyen szakmai elismerést is – mondta Eszter. – Örülünk, hogy nemcsak a termékeinkre, hanem arra is tudtunk egy saját receptúrát fejleszteni, hogy a márkaépítéshez nem feltétlenül kell olyan sok pénz.

Világbajnok Vintage Beauty termékek

Teljesen új, kreatív marketingmunka

Ahogy Eszter elárulta, bár mindig is nagy hangsúlyt fektettek a kommunikációra, az elmúlt év augusztusában vették saját kezükbe a marketingtevékenységük kormányrúdját.

–  Újrahúztuk, újragondoltuk, és új társakra is leltünk hozzá. Ennek eredményeként vehettük át a napokban a 30 éves Magyar Marketingszövetség által kiírt Marketing Diamond Awards 2023 versenyének megtisztelő, Gyémánt-díját több, nagy márkaismertségű brand társaságában” – mesélte büszkén Eszter, aki úgy érzi, hogy az új marketingmunka, amelyben ő személyesen az eddigieknél is nagyobb jelenlétet vállalt, például az egyre népszerűbb TikTok csatornájukon való kreatív videók készítésével, még közelebb hozta, hozza a vásárlókat az amúgy is „lovebrand”-ként funkcionáló márkához. – Természetesen ezentúl is azon dolgozunk, hogy minden lehetséges eszközzel tovább fejlesszük a termékeinket és a szolgáltatásainkat  –  zárta gondolatmenetét mosolyogva Eszter.