Herke Zita: újra divat a finomabb, szellősebb pilla

Új, Mi újság? rovatunk következő vendége Herke Zita, aki hisz abban, hogy egy megfelelően képzett szakember ki tudja alakítani azt a vendégkört, amely átsegíti minden nehéz helyzeten.

Herke ZitaBár a szempillaépítés még szinte gyerekcipőben jár hazánkban, hiszen bő 10 éve jelent meg, máris számtalan trenden vagyunk túl, vagy hordozzuk magunkkkal, mert annyira sikeres. Ugyanakkor nem könnyű talpon maradni a szakmában, a gyors változásokra reagálni kell, nem szabad, hogy a vendég világosítsa fel a szakembert, hogy milyen új technikával kéri a szempilláját.

Herke Zita, a Zita Lashes alapítója is tudja ezt, követi a legújabb trendeket, talán ez is közrejátszott abban, hogy nem okozott gondot a járvány miatti leállás sem.

– Nagy megnyugvás, hogy a mi szféránkban a jól felépített vállalkozásokban nem érezhető az elmúlt év nehézsége. Folyamatos kezelést kíván ez a fajta szolgáltatás, ezáltal egy megbízható, képzett szakember olyan szintén megbízható, igényes vendégkört tud kialakítani, akik folyamatos munkával látják el. Megfelelő marketinggel pedig tovább lehet építkezni – vallja Herke Zita, aki úgy látja, hogy mind a szakemberek, mind a vendégek továbbra is óvatosak, ami nagyon szerencsés állapot. Ugyanakkor a fertőtlenítési folyamatok eddig is szigorúak voltak ebben az iparban, a változás most pusztán annyi, hogy jobban szem előtt van.

Zitáékat is, ahogy mindenki mást, kötelezően bezárták 1 hónapra, de álláspontja szerint ez még egy áthidalható szünet volt.  – Az 1 hónap leteltével tértünk vissza, ügyelve hogy a szalonban egyszerre egy szakember dolgozzon. Fokozatosan álltunk vissza az eredeti létszámra. Ez szervezést és türelmet igényelt további pár hónapig – tette hozzá, és ma már ugyanolyan lendülettel és forgalommal dolgoznak, ha nem többel! S hogy mi manapság a vendégek igénye?

– Újra divat a finomabb, szellősebb látvány, a macskás formák variációi és a hosszabb szálakkal rendszerben megtört „frame vonal”, azaz a Hybrid szettek, illetve a kardashian.