A Kozmetikus Podcast legújabb adásában egy szupermodern névjegykártyáról beszélget a háziasszony, Tölgyesi Krisztina Drabant Sebestyénnel, az Urilcard megalkotójával. Ez az okos kis „kütyü” megkönnyíti a kozmetikusok életét is. A Youtube-on elérhető beszélgetésből az is kiderül, hogyan.
Szerző: BF
– Az Urilcard a Your Intelligent Links Card rövidítése, kicsit szlengesítve. Ahogy a neve is mutatja, ez egy olyan kártya, ahol az összes elérhetőségedet, linkedet el tudod menteni vagy hozzá tudod adni a kártyádhoz, és ezt el tudod juttatni a másik félhez egyetlen érintéssel – mondja Drabant Sebestyén.
Azaz nincs más dolga a felhasználónak, csak fogja a kártyáját, és amikor találkozik a másik féllel, odaérinti a telefonjához, és máris legenerálja az ő digitális névjegykártya-profilját. Amikor ez megtörtént, a rendszer leképezi a keresőoptimalizált kulcsszavakkal összerakott profilját, és elmenti a telefonja névjegyzékébe, amely úgy összerakva, hogy azt bármikor megtalálja. Mert hogyan is mentjük le a neveket? Autószerelő Pisti vagy Kozmetikus Kriszti.
– Soha nem emlékszünk arra, hogy kivel találkoztunk, viszont arra igen, hogy mivel foglalkozik a másik, és ennek köszönhetően a telefon névjegyzékébe csupán annyit kell beírni, hogy kozmetikus, és ki is fogja dobni az ő profilját az összes elérhetőségével együtt, amit korábban megadott – mondja a podcastban Drabant Sebestyén.
De számos egyéb előnye is van a digitális névkegykártyának. Például időpontfoglaló rendszert is kezel. Sok olyan, szépségiparban dolgozó partnerük van, akinek azért jó, mert benne van a szalonjának az elérhetősége, és a rendszer odavezheti a vendéget a helyszínre – ha még nem ismerős annyira a környéken.
Az Urilcard segítségével fizetni is tudnak a vendégek, ami azért szerencsés, mert sokan KATA-sok, nem szeretnének terminált használni, de ennek segítségével tudnak náluk kártyával is fizetni. Azaz megkönnyíti a kozmetikus és a vendég életét is.
– A mai világban nagyon fontosak a különböző értékelések. Mint megtudtunk a kozmetikusoktól, a fodrászoktól, hogy nagyon nehezen tudnak értékeléseket gyűjteni. Ebbe viszont bele tudja tenni a felhasználó az ő értékelését, Google-t, vagy ha van saját platformja a szakembernek, akkor azt a linket is bele lehet integrálni – mondja Sebestyén.