Ikonikus arcápolókkal vált Magyarország egyik meghatározó márkájává a Natics

PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
A C-vitaminos arcápolók koronázatlan királya a Natics, amely a tavalyi évben Magyar Brands Érték és Minőség Nagydíjat is elnyerte egyedülálló hatóanyag-készítményeinek köszönhetően. A márka mindemellett nagyon erős termékportfóliót épített ki a hidratálás és az anti-aging, illetve pre-aging területén.

Szerző: NZ

A Natics 2015 óta van jelen a magyar piacon, a termékfejlesztés azonban már három évvel korábban elkezdődött. A cél egy olyan hatóanyag-készítményeket előállító márka megalapítása volt, amely értékalapú szemléletet közvetít, valódi hatóanyagokat használ fel és eredményesen ötvözi ezek előnyeit a biotechnológia innovatív megoldásaival.

A márka az elmúlt hat évben folyamatos és dinamikus fejlődésen ment keresztül, törekvéseiket pedig díjak és elismerések is igazolják.

A Natics 2020-ban elnyerte a Magyar Brands díjat Innovatív márka kategóriában, C20 C-vitamin szérumuk pedig Érték- és Minőség Nagydíjban részesült.

Mindemellett egyre szélesedő termékportfólióban vannak jelen az ország legnagyobb drogériahálózatában, a dm-ben is.

Az egyik első számú márka a C-vitaminos arcápolásban

A Natics zászlóstermékei a C-vitaminos arcápolási kategóriából kerülnek ki.

A C20 C-vitamin szérum a 20% L-aszkorbinsav tartalma mellett új generációs agrirelox peptidet is tartalmaz, amely így azon túl, hogy hatékony anti-aging fegyverként feszesíti az arcbőrt, illetve enyhíti a ráncokat, a C-vitamin multifunkciós hatásának köszönhetően csökkenti a gyulladásokat, enyhíti a hegeket és hosszútávú használata mellett még a pigmentfoltokat is halványítja.

Ennek éjszakai használatra kifejlesztett párja a La Nuit C-vitamin + Retinal szérum, ami a retinolnál vélhetően tízszer hatékonyabb derivátummal, a retinallal biztosítja a magas fokú anti-age hatást. A lágy mikroemulziós szérumban a C-vitamin emeli még magasabb szintre az effektivitását.

A márka C-vitaminos termékcsaládja idén vált teljessé azáltal, hogy a szemkörnyéki karikákat enyhítő C YEUX szemkörnyékápoló mellett elérhetővé váltak a stabil C-vitamint tartalmazó C SOFT és RICH fluidok is, amelyek így hűtés nélkül biztosítják a hatóanyag minden arcápolásban ismert előnyét.

A stabil C-vitamint tartalmazó arcápolók ráadásul áprilisban debütáltak a dm drogérialáncában is, így a webáruházon kívül az ország 188 pontján azonnal beszerezhetővé váltak.

Hidratálás és pre-aging forradalmi összetevőkkel

A Natics azonban tudja, hogy a hölgyek jelentős része száraz, dehidratált arcbőrrel küzd, illetve kifejezett törekvésük az első ráncok megjelenésének késleltetése.

Hidratáló arcápolóik a teljes reggeli illetve esti arcápolási rutint lefedik, micellás arcvizük használatát követően a 2% koffein- és hialuron-tartalmú HYDRA Boosterük, majd HYDRA PURE prebiotikus hialuron szérumuk alkalmazása ajánlott.

A napközbeni felfrissülést a HYDRA HYALURON mélyhidratáló koffeines arcpermet segíti elő, a bőr hidratáltsága pedig az anti-age hatású Hydra-C maszkkal fokozható.

A megelőzésre kifejezetten ajánlott SENSE SOFT és RICH bőrsimító fluidok elősegítik a bőr természetes kollagéntermelésének fokozását, a bőr regenerációját és ellenállóképességének erősítését, miközben PRE-AGE komplex hatóanyagaival mind az első, mind a már meglévő ráncok is eredményesen csökkenthetők, az arc kontúrjai, tónusai javíthatók.

Sikereik ellenére továbbra sem tétlenkednek, hiszen innovatív márkaként folyamatos kutató-fejlesztő munkát végeznek, így várhatóan hamarosan még több újdonsággal örvendeztetik meg az arcápolás szerelmeseit.

www.natics.hu

A Minőségi Magyar Márkákat bemutató sorozatunk eddigi cikkei:
A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat