Illat, hatás, textúra: Cremia®

Ezúton szeretném büszkén hírül adni, hogy a márkám neve márciustól tükrözi, hogy nő alkotta, nők készítik és nők állnak szakértelmükkel a mögötte. Ezért a Cremio kozmetikumaimat 2024. márciustól Cremia védjegyzett márkanéven forgalmazzuk. A beltartalom és a külső nem változik, csak a név lett nőnemű.

Szerző: Támogatott tartalom - Dr. Belényesi Lívia fejlesztő szakgyógyszerész-kozmetikus, tulajdonos

Tudtad, hogy a Cremio/Cremia azt jelenti: az én krémem?

Livi Square (003)

A márkanév keresésénél az motivált, hogy a kozmetikumaim nevével is kifejezzem azt, hogy ezeket saját receptúra alapján, saját laboromban, saját magam készítem. A lakossági termékek fejlesztésénél fontos szempont volt, hogy mindenki össze tudja állítani a neki megfelelő arcápolási csomagot, hogy azt a sajátjának tekinthesse.

Cremia Lakossági Portfolio 800 (002)
Cremia Lakossági Portfolio

A Professional portfolio összeállításakor pedig szem előtt tartottam, a praktikusságot, nevezetesen, hogy bármilyen bőrtípusra össze lehessen állítani egy hatékony kezelési tervet belölük. (Ezeket a kezelési terveket megtalálhatjátok a Beauty Forum tavalyi magazinjainak hasábjain.)

Cremia Professional Portfolio 800 (002)
Cremia Professional Portfolio
Vagyis az én krémem a te krémed!

A szakértelmem, a koncepcióm, a krémeim illata, hatása és textúrája sokatoknak megtetszett és időközben annyian megszerettétek, hogy bővíteni kellett a csapatot. Kitűnő női szakemberekkel dolgozom a kozmetika, a gyártás, a gyártástervezés-készletgazdálkodás és az értékesítés területén.

Img 7598 Vsco (003)

 

A Cremia® csapata szakértő nőkből áll. Én magam szakgyógyszerészként és kozmetikusként fejlesztem a receptúrákat, a csapatom gyógyszertári szakaszisztensekből, kozmetikusokból, szépségtanácsadó kollágákból áll. Mit is jelent ez számodra?

Értünk a nőkhöz, értünk a bőrhöz.

Ismerjük a női lét sokszínűségét, a női életszakaszokat: a fiatalkori párkeresési útvesztőket, az anyaságot, a karriert, az ezek közötti egyensúlyozás művészetét, a változókor kihívásait, a nagymamaság komplexitását, a karrierváltás nehézségeit, a szerelemproject megvalósítását és annak üzleti vállalkozássá fejlesztését, a női csapaton belüli feszültségeket, a nőiségünkből eredő “multitasking” képességet és szintén a női létünkből fakadó érzékenységet. Ismerjük, hogy a női lét sokszínűsége hogyan hat bőrünk állapotára.

Szeretünk nőnek lenni, és szeretjük a női értékeket képviselni. Az, hogy mennyire jó női csapatom van, érezhető az üzletünkben, a kozmetikánkban, a kiállításokon, a kozmetikusainknak szervezett szakmai továbbképzéseken és bárhol, ahol személyesen találkoztok velünk.

Ez a nőiesség érezhető a kozmetikumokon is. Vásárlóink és szakmai partnereink visszajelzései szerint az illat, a hatás és a textúra az erősségük.

Szeretnénk márciusban lehetőséget adni arra, hogy kipróbáld te is a termékeinket és szeretnénk, ha ellátogatnál hozzánk valamelyik szakmai napunkra! Próbáld ki és érezd meg kozmetikumaink finom, nőies illatát, elegáns textúráját és hatását! Igényelj ingyenes termékmintacsomagot, illetve regisztrálj szakmai tanfolyamainkra március végéig 50% kedvezménnyel! Legyél te is Cremia®  kozmetikus, fejlesszük együtt a márkát a hazai kozmetikusok igényeire szabva!