Inspiráció, piackutatás és dolce vita

Borbíró Gertrud, akit a Cosmoprof szakvásárról való tapasztalatairól kérdeztünk, a fenti három szóval jellemezte tömören a Cosmoprof Bologna szakvásárt, ahol már többször is kiállított cégével, a Pandhy’s márka aktuális újdonságainak bemutatására.  

Szerző: MG

Hányadik alkalommal állítottatok ki a Cosmoprofon?
20 éves működésünk alatt számos alkalommal volt szerencsénk megjelenni a Cosmoprof különböző kiállításain. Az idei bolognai a tizenegyedik Cosmoprof kiállításunk volt – Olaszország mellett Hong-Kong-ban, Las Vegas-ban és Bangkokban is kiállítottunk.

Milyen tapasztalattal, élménnyel jöttetek haza?
Az előzőekhez hasonlóan, nagyon színes, érdekes kiállítás volt az idei is. Rengeteg különböző országból érkeztek látogatók, sok inspiratív beszélgetésünk volt, és egy-két potenciális, új forgalmazói partneri találkozót is sikerült egyeztetnünk.
A pandémia óta nagyban átalakultak a piaci igények, kitűnően látszik ez a látogatók érdeklődésén és a kiállítók előkészületein is.

Mit gondolsz, miért érdemes részt venni ezen a szakvásáron?
Egy ilyen kiállításon minden egyéb fórumnál több új ötlet, új szemszögből feltett kérdés merül fel. Ha röviden is, de betekintést nyerhetünk más-más nemzet megoldásra váró problémáiba, ezáltal arra is, hogy az adott piacra való belépés előtt mire kell felkészülni, milyen fogadtatásra lehet számítani.

Milyen piacokkal dolgoztok? Mely országokban népszerűek a termékeitek?
Európa legtöbb országában megtalálhatóak a termékeink, emellett a partnereinken keresztül már Ázsiában is jelen vagyunk.

Milyenek a tapasztalataitok a Cosmoprof szakmai közönségéről?
Szerencsére már évek óta fix programként a legtöbb helyi szakmai iskola vagy felnőttképző központ kivezényli a diákjait ezekre a rendezvényekre, így az egészen friss, fiatal diákoktól a gyakorlott, nagy tapasztalattal rendelkező szaktekintélyekig mindenki megfordul ez alatt a pár nap alatt a kiállításon. Ez remek lehetőség minden cégnek a saját célközönségét megszólítani, már csak a kellően figyelemfelkeltő előadásmód vagy szóróanyag kérdése, hogy mennyi érdeklődő szempárt sikerül megragadni.

Hogyan fogalmaznátok meg egy mondatban, hogy számotokra mit jelent a Cosmoprof?
Inspiráció, piackutatás és – különösen Olaszországban – egy kis dolce vita (mosolyog – a szerk.)

Tervezitek, hogy jövőre is kiállítotok?
Olyannyira tervben van, hogy egy pár, igazán különleges meglepetéssel is készülünk.