Juhász Dzsennifer a TikTok királynő – de miért fontos ennyire a social mediás jelenlét?

Egyebek mellett erről is beszélgetett a Kozmetikus Podcast-ban Tölgyesi Krisztina a fiatal kozmetikussal.

Szerző: BF

Juhász Dzsennifer hat éve dolgozik kozmetikusként, és a kisvideói alapján főként szőrtelenítéssel foglalkozik, azon belül is az intimgyantázással. De mint az a Kozmetikus Podcast-ból kiderült, arckezelések is elérhetőek nála, viszont vicces kisvideókat alapvetően az intimgyantázáshoz tud készíteni.

És most meg fogsz lepődni: Dzsennifer elárulta, hogy a vendégek 90 százaléka a TikTokról jön!

A beszélgetésben a fiatal szakember arról is beszélt, hogy a többi felület között hogyan oszlik meg az érkező vendégek száma.

@dzsennifer_juhasz

Ez nem kihívás💁🏼‍♀️ #kozmetika #szépségszalon #kozmetikus #wax #waxing #waxtok #szőrtelenítés #gyantázás #gyanta #intimgyanta #brazilgyanta #hairremoval #comedy

♬ оригинальный звук – Svet_lana

Dzsennifer azt is elárulta, hogyan lehet jó posztot vagy videót készíteni. Ő egyébként a vendégei történeteiből is merítkezik, ezeket használja fel vicces videóihoz, de alkalmanként azért edukatív tartalmat is gyárt.

Szóba került az is, hogyan osztja be az idejét a vendégekkel Dzsennifer, aki elmondta, hogy három napot dolgozik, viszont abban a három napban egymásnak adják a kilincset a vendégek és napi 10 órákat dolgozik.

– De nem fáradok ki benne, a nap végén is ugyanúgy csinálom, valszínűleg azért, mert szeretem – mondja mosolyogva a fiatal kozmetikus, akit egyébként sokan megkerestek, hogy oktassa is az intim gyantázást, amelybe ő örömmel vágna bele.

A teljes beszélgetést itt tudjátok meghallgatni: