Határozott és figyelemfelkeltő üzenettel keresték meg a legfontosabb szerkesztőségeket (Index, Telex, HVG, 444, Origo, 24. hu, RTL, TV2, M1) a hazai szépségipari vállalkozók.
Most induló kampányuk célja az, hogy a sajtón keresztül próbálják felhívni a figyelmet a szigorítások miatt kialakult nehéz helyzetükre, illetve hogy a kéthetes zárás után, március 22-én valóban kinyithassák üzleteiket.
Hangsúlyozottan politikamentes összefogásuk fontos üzenete többek között, hogy a szépségszakma 90 százaléka olyan KATA-s vállalkozó, akinek nem jár a beígért bértámogatás, így ők a kényszerzárás után bevétel nélkül maradtak.
Érvelésük szerint az elmúlt egy évben, a vírusjárvány kezdete óta bevezetett munkamódszereikkel maradéktalanul be tudják tartják a járványügyi előírásokat:
- maszkban és kesztyűben dolgoznak
- az eddiginél is nagyobb hangsúlyt fektetnek az állandó fertőtlenítésre
- egy szakember egyszerre egy vendéggel foglalkozik
- a szalonokban a vendégen kívül jelenleg nem fogadnak kísérőket.
Üzleteinket 2 hétre bezártuk, de nagyon bízunk abban, hogy március 22-én újra kinyithatunk.
Szakmánkból kifolyólag eddig is nagy hangsúlyt fektettünk a fertőtlenítésre, a pandémia előtt is sokan maszkban, kesztyűben dolgoztunk. A vírus megjelenésével még inkább betartjuk az egészségügyi előírásokat, higiéniás szabályokat!
A csoport azért jött létre, hogy támogassa a manikűrös, műkörmös, pedikűrös, fodrász, kozmetikus, műszempillás, masszőr vagy egyéb szépségipari üzletek újra nyitását!
A csoport teljesen politikamentes, kérjük, tartózkodj az efféle kommentektől!
Célunk a kommunikáció elősegítése a döntéshozók felé, ehhez pedig összefogásra van szükségünk! A cél az, hogy felhívjuk a figyelmet magunkra, nem vírust tagadunk, nem politizálunk: DOLGOZNI SZERETNÉNK, KÖRÜLTEKINTŐEN!
Ezért harcolunk, nem másért!
Nem ellenségek akarunk lenni, hanem partnerek a higiénia megőrzésében és a biztonságos munkavégzésben.
A Facebookon szervezett nyilvános csoportjuknak már csaknem 12 ezer tagja van, a követőik száma nagy ütemben bővül.