Szlovákiában vajon pontosabbak, megbízhatóbbak a vendégek, mit itthon? Katarína Molnárova, szlovákiai magyar kozmetikust, gyakorlati oktatót kérdeztük a tapasztalatairól, s hogy mit tesznek a renitens, azaz a gyakran késős, vagy a lefoglalt időpontra nem megjelenő vendégekkel.
Szerző: MG
– Ez nálunk, Szlovákiában is probléma – mondja Katarína. – Sajnos az a tapasztalatom, hogy ha valaki túl „rugalmas”, azzal sok vendég visszaél.
Előre kifizettetni a kezelés árát?
– Nálunk sokan védekeznek azzal, hogy előre kell átutalni a kezelés költségét vagy egy részét, de
én ezt nem tartom jó megoldásnak – hangsúlyozza Katarína. Ha a vendég nem jön el a megbeszélt időpontra, akkor ehhez én úgy állok hozzá, hogy örülök, hogy lett egy kis szabad időm. Persze egy kezdőnek ez durva pénzkiesést jelenthet.
Erre a problémára igazából nincs jó megoldás, mert az sem jó ha, előre elkérjük a kezelés árát, de az sem, ha ún. büntetést fizettetünk a vendéggel.
Segít a Facebook
Nálam szerencsére csak ritkán fordul elő, hogy egy vendég nem jön el a megbeszélt időpontra. Én ilyenkor felrakom a Facebookra, hogy van egy szabad időpontom, ami általában rögtön be is telik.
Igazából erre a problémára nincs jó megoldás, mert az sem jó ha, előre kérjük a pénzt, de az sem, ha ún. büntetést fizettetünk a vendéggel. Én egyszerűen örülök, ha lesz egy kis szabad időm – mondja.