A Beauty Forum cégcsoport az anyacég, a Bologna Fiere Cosmoprof példáját követve már több országban is támogatja a rákbetegeket a Look Good Feel Better alapítványon keresztül.
A Beauty Forum Csoport több mint 30 éve nyújt platformot – szakkiállítások szervezésével, valamint lapkiadással és digitális tartalomgyártással – a világ professzionális szépségiparának. Emellett anyavállalata, a Bologna Fiere Cosmoprof példáját követve Európa több országában (Németországban, Svájcban és Lengyelországban) támogatja a Look Good Feel Better (“Légy szebb, és érezd jól magad”) Alapítvány munkáját.
A Cosmoprof és a Beauty Forum a szépségszektor elismert hazai és nemzetközi trendteremtő platformjaként kapcsolja össze a szépségiparban dolgozókat az üzleti szféra szereplőivel. A piac egyik meghatározó vállalataként pedig felismeri és vállalja a szerepével együtt járó felelősséget.
Ebben az esetben ez nem más, mint azon projektek és szervezetek támogatása, ahol a szépségre a legnagyobb szükség van.
A Beauty Forum nemrég egy olyan projektbe kapcsolódott be, melyet a Cosmoprof már évek óta a magáénak érez. A több országban is működő La forza e il sorriso (Erő és mosoly) nemzetközi szervezet Look Good Feel Better (“Légy szebb, érezd jól magad”) alapítványa mellé állt.
A lengyelországi, svájci és német Beauty Forumnak korábban már több együttműködése volt az alapítvánnyal, mely 1987-es alapítása óta folyamatosan próbál mosolyt csalni a rákkal küzdő betegek arcára, és elhitetni velük, hogy a szépség nemcsak az egészségesek kiváltsága.
Hiszen a szépség nemcsak a szép megjelenésről szól. A szépség magabiztosság, önbecsülés, sőt ennél sokkal több!
A LGFB (Look Good Feel Better) alapítvány munkatársai azon dolgoznak, hogy megismertessék a rászorulókkal azokat a speciális technikákat és módszereket, melyek alkalmazásával csökkenthetőek a rákkezelés következményeiként jelentkező, hajat és bőrt érintő sajnálatos mellékhatások.
A Beauty Forum csoport nemzetközi tevékenysége
Lengyelország
Elsőként a lengyel csapat kezdett el dolgozni az alapítvánnyal, varsói rendezvényein promóciós felületet biztosítva az LGFB-nek (Look Good Feel Better). A rendezvényen az alapítvány adományokat gyűjthetett – közvetlenül megszólítva mindenkit, akár a kiállítókat is -, valamint lehetősége nyílt új önkéntesek toborzására.
2019 óta pedig a résztvevők csupán jegyük megvásárlásával – mind az élő, mind a digitális rendezvényeken való részvételükkel – közvetlenül támogathatják az alapítványt. A lengyel csapat igazi katalizátor – 2021-ben még online tréninget is szerveztek azért, hogy adományokkal segítsék az LGFB fenntartását.
Németország
2021 április elején a Beauty Forum Németország részt vett az LGFB javára szervezett gyűjtésben, és a menedzsment a dolgozók nevében nagyobb összeget adományozott az alapítványnak. A társadalmi felelősségvállalás mindig is kiemelten magas helyen állt a vállalat értékrendjében. 2007 óta például a Beauty Forum Németország folyamatos kezdeményezésekkel támogatja a “Nemzetközi UNICEF Terv” elnevezésű programot, számos kisgyerek napjait szebbé téve.
Svájc
2021 mindenki életében a vírus utáni újrakezdés, a változás és változtatás éve. Ennek szellemében az éves zürichi esemény az LGFB-vel való együttműködést is zászlójára tűzte.
A 2021 szeptemberi rendezvényen az alapítvány is aktívan részt vesz. A részvétel célja az érzékenyítés, a tudatosság növelése, valamint – egy nyereményjáték keretében – megteremteni annak a lehetőségét, hogy a szépségipari cégek adományozhassanak.
A svájci Beauty Forum az eseményen lehetőséget nyújt az alapítvány szakértőinek és önkénteseinek, hogy egy workshop keretében betekintést engedjenek értékes tevékenységükbe.
Magyarország
Annak ellenére, hogy az LGFB alapítvány Magyarországon még nem működik, a magyar Beauty Forum csapata az alapítvány céljaihoz hasonló tevékenységeket évek óta támogat.
2014-ben és 2015-ben hajadományozási akciót hirdetett. A kiállításon kemoterápiás kezelésen átment gyerekek parókáira adományozták a látogatók a valódi, 30 cm-nél is hosszabb hajukat, amit a kiállításon sztárfodrászok vágtak le, és alakítottak rövid, divatos frizurákká. Az akciók során több mint 30 paróka készült el a beteg gyerekek számára.
Ezen kívül a cég évek óta működik együtt az Együtt a Daganatos Gyermekek Alapítvánnyal, akiknek ingyenes reklámfelületeket, esetenként pedig kiállítási megjelenést biztosított. De arra is volt példa, hogy a Madarász Utcai Gyermekkórházba több tepsi rétest juttattak el az ott gyógyuló kis betegek részére.
Röviden a Beauty Forumról: a Beauty Forum a Health&Beauty Csoport tagja, nemzetközi médiavállalat, mely a professzionális szépségszektorban több mint 30 magazint és digitális felületet működtet, valamint 14 országban szervez kereskedelmi rendezvényeket.
A cégcsoport 2018-ban csatlakozott a bolognai székhelyű Cosmoprof Worldwide-hoz, amelynek feladata a nemzetközi szinergia megteremtése, a hirdetők és olvasók, illetve az üzleti rendezvényeken a kiállítók és látogatók igényeinek teljes körű kiszolgálása.