MATIS: Központban az anti-aging

(Hirdetés) A MATIS eddigi történetének legnagyobb megújulásán megy keresztül 2020-ban és 2021-ben. A változások érintik mind a kezeléseket, mind az otthoni bőrápolási készítmények összetételét és csomagolását.

A legfontosabb változás, hogy a MATIS leszögezi: kezelései, készítményei minden esetben anti-ageing céllal rendelkeznek. Ez az új pozicionálás messze mutató tartalommal bír. A gyártók általában igyekeznek lefedni a szélesebb igényeket is, azonban a MATIS a kozmetika legfontosabb területére, a fiatalság megőrzésének feladatára koncentrálva hozta létre az új készítményeket és kezeléseket.

A megújulás folyamatának végén 14 terméksor több mint 120 otthoni ápolási készítménye és 10+5 kozmetikai kezelési protokoll jelenti majd a MATIS kozmetikusok széles eszköztárát.

Ilyen szintű megújulást még nem tapasztalhattunk a professzionális kozmetikai márkák között. A MATIS bátran „meghúzta a vonalat“, elképesztő anyagi erőforrást rendelt ehhez a folyamathoz, melynek már most is láthatóak az eredményei: felfrissült termékpaletta, dinamikus megjelenés, vonzó ajánlatok, elégedett vendégek.

A változásokat komoly felmérések előzték meg, melyek bizonyították: digitális világunkban – és talán éppen emiatt – a kozmetikák vendégeinek jelentős többsége a manuális kezeléseket részesíti előnyben. Ennek megfelelően továbbfejlesztésre kerültek a masszázstechnikák, új kabin készítmények jelentek és jelennek meg, elsősorban a már bizonyított, különböző molekulasúlyú hialuronsavra építve, természetesen a márkához hűen a rengeteg világszínvonalú hatóanyag és komplex sem maradhat ki a készítményekből.

A hatóanyagszinergiának mindig is művésze volt a MATIS és ebben az új koncepcióban sem hazudtolja meg önmagát, a hatásmechanizmusok egymást erősítve adnak látványos és tartós eredményeket. Mindez nem csak „marketingfogás“: minden eredményt mér, tesztel, bizonyít a MATIS.

A márka mellett 2020-ban a hazai forgalmazás is megújult. A francia anyacég (MATIS Société Par Actions Simplifiée) magyar leányvállalatot alapított, melyben tulajdonostársnak kérte fel Garai Gábort, a korábbi magyar forgalmazó cég több mint 20 éve a márkával foglalkozó ügyvezetőjét. Az új céggel a MATIS hosszú távra biztosította erős pozícióját a magyar piacon, így a megfelelő támogatási háttérrel 2020. januárjától új központtal és oktatóteremmel, új tréneri koncepcióval, a megszokott területi vezetői gárdával, illetve egy sokkal dinamikusabb magyar közösségi és hagyományos médiamegjelenéssel találkozhatnak a vendégek és a márka iránt érdeklődő kozmetikusok.

Az érdeklődés pedig igazolja a korábbi elképzeléseket, hiszen a MATIS a májusi, vírus miatt elmaradt háromnapos szimpóziumát szeptember közepén 99 kozmetikussal és rekord megrendelésállománnyal rendezte meg, miközben a tanfolyamok folyamatosan teljes létszámmal indulnak.

A cég által a kozmetikusoknak juttatott támogatások, akciók 2020-ban a világválság ellenére rendkívül erősek, itt kiemelt helyen szerepelnek a márkával újonnan ismerkedő kozmetikusok, akik eddig soha nem látott mértékben keresik fel mind a cég magyar weboldalát, mind a központi tanfolyamokat.

Összességében egy olyan márkához csatlakozhat a MATIS készítményeit és kezeléseit választó kozmetikus, mely bizonyítottan az egyik legeredményesebb anti-aging hatást biztosítja, trénerei sikeres saját MATIS szalonnal rendelkezve a legmélyebb elméleti tudás mellett a legapróbb gyakorlati fogásokat adják át, támogatási rendszerének fókuszában pedig kozmetikus partnereinek üzleti sikere áll.