Megújul az Ilcsi

Ahogy az elmúlt 60 évben a termékek minősége továbbra is garantált, illetve szakmai hozzáállásában is folyamatosan a magas színvonalat képviseli, azonban kommunikációs stílusában és talán a csomagolásában is egy izgalmas újításra lehet számítani. Egyelőre annyit lehet tudni, hogy tenderen kerestek megfelelő partnert ehhez, és meg is állapodtak egy ügynökséggel.

Szerző: JZS

A feat. nyerte az Ilcsi tenderét, vagyis az ügynökség feladata lesz idén nyártól a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú működtetése, valamint teljes arculati megújítása.

Az Ilcsi több mint 6 évtizedes történelemre tekint vissza a hazai szépségápolási piacon – a márka neve ezalatt összefonódott a professzionális bőrápolással, amihez 1958 óta a természetből érkező összetevők által nyújt személyre szabott megoldást.

Az Ilcsi sikerében a generációkon átívelő családi hozzáállás mellett nagy szerepet játszott az a tudatosan felépített kozmetikusi hálózat is, amely által termékeit “szakértői kezeken keresztül” juttathatta el célcsoportjához.

Magyarország mellett mára több mint 40 országban elérhetőek az Ilcsi termékek, amelyeket a folyamatos innovációk által fejlesztenek a legmodernebb igényekhez.

Az Ilcsi célja, hogy 2022-től kozmetikusi hálózata fenntartása mellett tudatosan nyisson a B2C (Bussiness to bussiness) piacra is, azaz más cégekkel együttműködésben is eljuttassa a termékeket a végfelhasználókhoz, ahol friss és megragadó, mégis önazonos kommunikációval érje el célcsoportját.

Feat X Ilcsi Bejelento 20220511 V01 16 9 (002)

Az Ilcsi számára kiemelten fontos szempont, hogy olyan partnerrel dolgozhasson együtt, aki tud azonosulni családi hozzáállásunkkal, aki amellett, hogy segít minket a vágyott eladási számok elérésben, igazi értéket teremt, élményt ad nekünk és a vásárlóinknak is. Aki által még elégedettebbek lesznek azok, akik találkoznak a márkával, használják a termékeinket és igénybe veszik szolgáltatásainkat. Úgy érzem, hogy a feat. személyében ezt az elhivatott partnert megtaláltuk
mondta el Tumó Nóra, az Ilcsi marketingvezetője.