Ahogy az elmúlt 60 évben a termékek minősége továbbra is garantált, illetve szakmai hozzáállásában is folyamatosan a magas színvonalat képviseli, azonban kommunikációs stílusában és talán a csomagolásában is egy izgalmas újításra lehet számítani. Egyelőre annyit lehet tudni, hogy tenderen kerestek megfelelő partnert ehhez, és meg is állapodtak egy ügynökséggel.
Szerző: JZS
A feat. nyerte az Ilcsi tenderét, vagyis az ügynökség feladata lesz idén nyártól a magyar natúrkozmetikai brand új kreatív-kommunikációs platformjának kialakítása és hosszútávú működtetése, valamint teljes arculati megújítása.
Az Ilcsi több mint 6 évtizedes történelemre tekint vissza a hazai szépségápolási piacon – a márka neve ezalatt összefonódott a professzionális bőrápolással, amihez 1958 óta a természetből érkező összetevők által nyújt személyre szabott megoldást.
Az Ilcsi sikerében a generációkon átívelő családi hozzáállás mellett nagy szerepet játszott az a tudatosan felépített kozmetikusi hálózat is, amely által termékeit “szakértői kezeken keresztül” juttathatta el célcsoportjához.
Magyarország mellett mára több mint 40 országban elérhetőek az Ilcsi termékek, amelyeket a folyamatos innovációk által fejlesztenek a legmodernebb igényekhez.
Az Ilcsi célja, hogy 2022-től kozmetikusi hálózata fenntartása mellett tudatosan nyisson a B2C (Bussiness to bussiness) piacra is, azaz más cégekkel együttműködésben is eljuttassa a termékeket a végfelhasználókhoz, ahol friss és megragadó, mégis önazonos kommunikációval érje el célcsoportját.
Az Ilcsi számára kiemelten fontos szempont, hogy olyan partnerrel dolgozhasson együtt, aki tud azonosulni családi hozzáállásunkkal, aki amellett, hogy segít minket a vágyott eladási számok elérésben, igazi értéket teremt, élményt ad nekünk és a vásárlóinknak is. Aki által még elégedettebbek lesznek azok, akik találkoznak a márkával, használják a termékeinket és igénybe veszik szolgáltatásainkat. Úgy érzem, hogy a feat. személyében ezt az elhivatott partnert megtaláltuk – mondta el Tumó Nóra, az Ilcsi marketingvezetője.