Megújulás és ünneplés – jubileumot ült a Biodroga

Január 22-én Biodroga megújulás – All IN – Mindent bele Biodroga! címmel tartott rendezvényt a márka magyarországi képviselete, amelyen a Biodroga kozmetikusai, szakemberei megünnepelték a cég 10 éves jubileumát a legújabb termékek megismerésével együtt, a szentendrei Birdies rendezvényházban. Mindenki valamilyen zöld kiegészítővel érkezett, ezzel is jelezve a márka környezetvédelem iránti elkötelezettségét.

Szerző: MG

A rendezvény egyik apropója a még 2022-ben indított, a Biodroga teljes (termékcsaládok, hatóanyagok és összetevők, image, képzések) rendszerének megújítása, egyben befejező hulláma volt.
A második a 3. hullámnak köszönhetően az új termékek bemutatása. Érdekes szakmai előadást hallgattunk a hialuronsavakról Képesné Tóth Andrea mesterkozmetikus, szakmai tanár tomácsolásában.
És végül, de nem utolsó sorban a rendezvény egyik középpontja a jelenlegi magyarországi forgalmazó 10 éves jubileuma volt.

BIO + DROGA

Pápai Andrea köszöntése kalauzolta a jelenlévőket a márka múltjától a jelenéig, felvázolva egyúttal a tervezett jövőt is, kiemelve, hogy a megújulás egyik alapvető oka a jövőkompatibilitás.
Eközben azt is megtudhattuk, hogy a Biodroga márkanév a bio és a drog szavak összetételéből származik, ami egyúttal a cég filozófiájának tömör összefoglalója.

A 3. hullám

– Már két hullámon vagyunk túl, melynek során egyre izgalmasabb, hatékonyabb és tisztább készítményekkel dolgozhatunk – hangsúlyozta Pápai Andrea, a cég ügyvezetője. – És valóban, a 3. hullám új termékeinek bemutatása mindezt igazolta, olyannyira, hogy e termékek például nemcsak színezőanyag- vagy parabén-, hanem szilikon, ásványi olaj, és egyúttal mikroműanyag-mentesek is!
A korábbi terméksorokból több készítmény is kikerült, helyet adva a részben megújult, részben teljesen új termékeknek.

NOI-szám

Valamennyi megújult és új termék összetevőinél szerepel egy ún. NOI- szám (NOI = Natural Origin Index) is, amely százalékban fejezi ki a kozmetikumok természetes összetevőinek mértékét.

10 éves a magyarországi forgalmazó csapat, a Dr. Szépség Kft.

Egy rövid filmösszefoglaló segítségével áttekintettük a cég elmúlt 10 évét, e tíz év meghatározó személyiségeivel egyetemben, akik közül jó néhánnyal most személyesen is találkozhattunk. A leglojálisabb partnereket ajándékkal és pezsgővel köszöntötte Andrea.
A szellemi finomságok mellett a cég a kulináris élvezetekről sem feledkezett meg, melyek közül a Fekete-erdő torta sem hiányozhatott, mint a márka egyik új, fő hatóanyag-komplexének a szimbóluma.