Magyar gyártók és márkák ismét fókuszban! A tavalyi nagysikerű sorozat 2022-ben is folytatódik.
Te hazai vagy külföldi márkával dolgozol? Egyáltalán fel tudnád sorolni az összes hazai kozmetikumot, amellyel szakemberként dolgozhatsz?
A tavalyi évben indított Minőségi Magyar Márkák (MMM) kampányban sokakat ért meglepetés is, és mindenki izgalommal lapozta fel a magazint, olvasta online a cikkeket, amelyek megismertettek a kiváló hazai termékekkel bennünket.
Márkabemutatóink célja idén is az, hogy a szakembereknek részletesen bemutassuk a magyar kozmetikai márkákat és segítsük őket abban, hogy új, hazai termékekkel bővítsék a szalonjuk szolgáltatásait, illetve ismerve a magyar márkák palettáját, a vendégeiknek is ajánlhassanak közülük otthoni használatra termékeket. S hogy melyek ezek a márkák?
Az ADRIENNE FELLER prémium natúrkozmetikumok 100%-ban természetes, növényi, bio alapanyagokból készülnek. Megalkotásukban kulcsszerepe van a kiváló minőségű illóolajoknak és a vitaminokban, nyomelemekben gazdag, hidegen préselt növényi olajoknak. Hitvallásuk szerint a szépség a belső harmónia tükröződése, és hogy csak a legnemesebb, színtiszta, növényi hatóanyagokat érdemes használni bőrünk ápolására, szépítésére.
BIOLA Biokozmetikai Kft.: a Dr. Gyovai Viola okl. biológus, a Magyar Tudományos Akadémia
kandidátusa vezette fejlesztőcsapat által kifejlesztett arc- és testkezelő professzionális termékek
brandjei: NATURISSIMO PROFESSIONAL, BIOLA PROFESSIONAL biokozmetikumok, BIOLA ORGANIC PROFESSIONAL mySPIRIT skincare, EVERYOUNG PROFESSIONAL ORGANIC SKIN CARE,
EVERYOUNG BIODYNAMIC SKIN CARE.
Dr. Belényesi Lívia szakgyógyszerész közel 30 év tudományos szakmai tapasztalattal hozta létre a
Cremio Cosmetics prémium kategóriás natúrkozmetikum márkát.
A lakossági portfólió mellett a CREMIO PROFESSIONAL termékpaletta a kezelési sor minden lépéséhez kínál termékeket. A kiváló alapanyagokból készülő, bőrbarát kozmetikumok a szalonokban is látványos eredményeket hoznak, különösen az antiaging, bőrfeszesítő kezelések.
A fitoC professzionális szalonmárkát 1996-ban a Rosa Graf magyar származású vegyésze, Laszlo Petre és rokonai, Bánhegyi Andor és Zsolt alapították. Kezdetben fito fruit, majd fitocare volt a
márkanév. 1998 óta Loidl Kata is részt vesz a termékek fejlesztésében. A fitoC bio minősítésű hatóanyagokkal készül Magyarországon, az összetétele megfelel a natúr követelményeknek.
A fitoC legtöbb terméke tartalmazza a kollagénképzéshez nélkülözhetetlen C-vitamint.
A Herbsgarden a Forbes Magazin szerint az egyik legígéretesebb natúrkozmetikai márka Magyarországon. Termékei válogatott minőségű, organikus eredetű alapanyagokból, gyógynövény-kivonatokból készülnek, magas hatóanyag-tartalommal. Használatukkal helyreáll a bőrfelszín természetes, egészséges működése. A Herbsgarden a gyógynövények mesés kertje.
A L’AMIA Natura termékekben lévő organikus botanikai összetevők, intelligens növényi, őssejt és
peptidtechnológiai formulák képesek pozitívan befolyásolni a bőr sejtmegújulási, regenerálódási
és öregedési folyamatait. A természetes alapanyagok megszüntetik a bőr kémiai terheltségét.
Használatukkal jelentős eredményeket tudunk elérni a bőrszépítés, bőrápolás valamint a különböző bőrproblémák kezelése terén is.
A dr. Mester Ildikó szakgyógyszerész által alapított, többszörös díjnyertes Magister márka gyógyszertári alapokon nyugszik, de az arc-, test- és hajápoló natúrkozmetikumok kizárólag természetazonos, vegyszermentes összetevőket tartalmaznak. A lakossági vonal mellett megszületett a professzionális, biológiai szemléletű Séance termékcsalád is. Júniustól 8 különböző kozmetikai kezelési koncepcióval várják a kozmetikusokat.
Az Optikop márka ismert a hazai kozmetikusok körében. Az 1990-es évek elején induló, magyar fejlesztésű és gyártású lágylézer készülékek még ma is számos kozmetikában használatban vannak és kifogástalanul működnek. Az Optikop Beautylaserek a professzionális kozmetikai felhasználók számára készülnek. Vallják, hogy a professzionális lágylézerek szakértő kezekben lehetnek igazán eredményesek, ezért szakmai továbbképzéseket is szerveznek.
A 100%-ban magyar tulajdonú szépségipari vállalkozás, a STELLA Zrt. 1952. óta, 70 éve áll aszépség szolgálatában. A piaci igényekhez igazodó, magas minőségű, természetes hatóanyagokban gazdag összetételű, mikrobiológiai tisztaságú kozmetikumpalettájával sikeresen szolgálja a hazai és nemzetközi szépségszakmát és a szépülni vágyók igényeit. Lady Stella kozmetikumai a hazai piac mellett egyre több külföldi országban is népszerűek.
A témához kapcsolódó korábbi cikkeink
Ikonikus arcápolókkal vált Magyarország egyik meghatározó márkájává a Natics
PANDHY’S – a kreatív, stílusos, növekvő és kísérletező cég, amely tudja, merre tart
Minőségi Magyar Márkák a Piactéren is!
Még több Minőségi Magyar Márka a Piactéren
Kaviczky: világszínvonalon szépítő, magyar fejlesztésű, díjnyertes natúrkozmetikumok
Minőségi Magyar Márkák: létezik egy látványlabor Csillaghegy szívében – ez a PHI COSMETICS
Minőségi Magyar Márkák: a fitoC története 1996-tól napjainkig
A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat