PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
Szerző: NZ
A fitoC márka története 25 éve kezdődött.
Petre László* úr, a német ROSA GRAF kozmetikai márka európai hírű, magyar származású, de évtizedek óta Németországban élő kozmetikai vegyésze vetette fel az ötletet, hogy szívesen alkotna cégünknek egy olyan professzionális kozmetikai termékcsaládot, amely elérhető áron, jó minőségben és gazdaságos kiszerelésben kerülne a szakmai, kozmetikus partnerekhez.
Kezdetben Fito név alatt mintegy 14 féle termék került megalkotásra: arclemosók, tonikok, maszkok, hidratáló zselék, valamint nappali és éjszakai masszírozókrémek. A könnyed, vidám arculat egy fiatal grafikus munkáját dicsérte.
A termékek legfontosabb vevői a kezdő kozmetikusok voltak, akik még nem engedhetik meg maguknak a drága, import anyagokkal való munkát, de mégis igényes termékekkel szeretnének dolgozni.
A kedvező árnak köszönhetően partnereink hamar megszerették az új termékcsaládot, amely rövid idő alatt ismertségre és népszerűségre tett szert.
A fitoC második korszaka 1998 őszén indult, amely korszerű csomagolást, még frissebb, még vidámabb arculatot hozott a márkának.
1999 tavaszára megszületett az az új FitoFruit márka, amelynek jellegzetességévé vált a narancssárga, UV zöld és kék színvilág, a termékskálája pedig a Bio Kur (amelynek ugyancsak Petre László úr volt a márkatulajdonosa) legnépszerűbb készítményeinek átvételével jelentősen bővült.
A termékek csomagolása is megváltozott és így azon kevés gyártók közé léptünk, akik egy könnyen kezelhető, higiénikus 250ml-es tubusba töltötték már akkor legtöbb terméküket.
Az új sorozat még nagyobb százalékban tartalmazott gyógynövény- és gyümölcskivonatot, de csak minimális mennyiségben parfümöt és tartósítószert.
2008 tavaszától ismét megújuláson mentek át a termékek, az arculat még intenzívebb, dinamikusabb, színesebb és barátságosabb lett.
2010-ben pedig megalkottuk az új kezelési rendszert és image képeket, a Rosa Graftól átvettük az AHA glikolsavas hámlasztó kezelést, így teljessé vált a fitoC termékek professzionális kínálata.
Emellett fokozatosan átalakítottuk az összetevőket, natúr alapanyagokkal, biotechnológiai- és bio minősítésű növényi hatóanyagokkal váltottuk ki a korábbiakat.
A FitoFruitot 2014-ben a fitocare márkanév követte, mialatt 2014 és 2018 között számos új kategóriában jelentek meg termékek. Ezek voltak a steril, tűs mezoampullák, a tűs és tű nélküli mezogépek (mezo+lézer) és a gyanták.
Átalakítottuk a csomagolást egy elegáns ezüst-sötétlila változatra, egyben a kabin kiszerelésű termékeket higiénikus pumpás tégelyek váltották fel.
A stabil C-vitamint mint a kollagénképzés legfontosabb „katalizátorát” integráltuk minden receptúrába, a hangsúlyt a szérumokra helyeztük és megjelent néhány hajápoló termék is a kínálatban.
Annak érdekében, hogy a fitoC továbbra is az egyik legkedveltebb, elérhető árú hazai termékcsalád maradjon, a márka alapítói – Loidl Kata, Bánhegyi Andor és Zsolt -, vegyészei, kozmetikusai, fodrászai és kreatív csapata szüntelenül azon dolgoznak, hogy állandóan megújuló versenyképes arculattal, a már megszokott magas színvonalú minőséggel, folyamatosan frissülő és bővülő választékkal szolgálhassák ki kozmetikus és fodrászpartnereiket.
A termékek megismertetése érdekében rendszeresen szervezünk fitoC bemutatókat és oktatásokat (iskolákban is), ahol az érdeklődők a termék- és kezelésismertetések mellett egyes gyártási folyamatot is tanulmányozhatnak.
www.fito-c-beauty.com
www.st-beauty-shop.co
*Petre László (1923-2015) Bánhegyi Andorral és Zsolttal rokoni kapcsolatban állt.