PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
A Phi Cosmetics – The Natural Laboratory az a cég, ahol a hagyományok a legújabb innovációkkal, a fitoterápia a vegyészmérnöki szaktudással, a kreativitás és a dizájn kéz a kézben jár. Ebből az összhangból születnek meg Óbudán a PHI kozmetikumok, melyek egytől egyig saját fejlesztésű és gyártású, magas hatóanyag-tartalmú, hazai natúrkozmetikumok.
Szerző: NZ
A szakmai csapatban biomérnök, vegyészmérnök, természetgyógyász-fitoterapeuta és bőrgyógyász doktor dolgozik együtt egy-egy formulán, hogy az minden szempontból a lehető legjobb hatású legyen.
Az idén 6 éves magyar márka már számos szakmai elismeréssel és termékdíjjal büszkélkedhet, 2019-ben, szinte ismeretlenül 2 kategóriában, majd 2020-ban az innovatív magyar márka kategóriában is Magyar Brands-díjas lett.
A PHI Kozmetikum laborja idén sikeres auditációt követően ULTRAGREEN minősítést kapott, emellett 28 terméke pedig a Naturix és a rendkívül magas minőséget jelentő ULTRAGREEN minősítést is elnyerte.
Gerhardt-Rácz Mariannát, a PHI Kozmetikum egyik alapítóját kérdeztük a márkáról, értékeikről és filozófiájukról: „…sokan kérdezik tőlem, hogy mért lett PHI a márkanév.
Tudatosan törekszünk arra, hogy kiváló minőségű alapanyagokkal dolgozzunk. Ez vonatkozik mind az összetevőkre, hatóanyagokra, mind pedig a csomagolásra.
Egészséges egyensúlyt kívánunk teremteni a hagyományos értékeket őrző természetes szépségápolás és az új irányzatok között. Ezalatt azt értem, hogy rendszeresen járunk nemzetközi szakkiállításokra, ahol folyamatosan keressük a legújabb technológiákat, innovatív, izgalmas hatóanyagokat, trendeket, de emellett arra is nagy hangsúlyt helyezünk, hogy a hagyományokat megőrizzük, ezért amiből csak lehet, hazai alapanyagokat használunk.
Igazán szép kihívás ezt a két irányzatot ötvözni és valódi értéket teremteni.
Több termékcsaládunk van, amelyeket egy-egy természetes alapanyagra építettük fel, mint pl., a meggymagolaj, vadrózsaolaj, erdei mályva kivonat, zöld kávé kivonat. Mindig ezeknek az alapanyagoknak a karakteréhez igazítottuk a hatóanyagokat, egyéb kivonatokat, hogy a végén egyfajta szinergikus, egymást erősítő hatást érjünk el.
A visszajelzések azt mutatják, hogy vásárlóink amellett, hogy szeretik a kreatív natúrkozmetikumainkat, azt is elvárják, hogy azok „haladjanak a korral” és a legújabb innovációkat, hatóanyagokat is tartalmazzák.
Ezért folyamatosan zajlanak a termékfejlesztések a laborban, jelenleg is párhuzamosan több anyaggal kísérletezünk és hamarosan egy nagyon izgalmas, újfajta hatóanyagra épülő családdal jelentkezünk.
Az sem elhanyagolható, hogy a vásárlóknak személyes kötődésük van a PHI márkához – hiszen mi, a fejlesztők is – bárki számára, bármikor elérhetőek vagyunk, és itt a labor melletti bemutatóteremben akár ki is próbálhatják a termékeinket, megnézhetik az alapanyagokat, de arra is lehetőséget adunk, hogy tanácsot kérjenek és kapjanak a bőrápolási rutin kialakításához.”