Minőségi Magyar Márkák: szakértelem és újító szemlélet az Ilcsinél

PROMÓCIÓS MEGJELENÉS
Az Ilcsi egy magyar, nemzetközileg minősített natúrkozmetikum, mely több mint 60 éve kizárólag természetes hatóanyagokkal dolgozik. 2014-ben Hungarikumnak nyilvánították, jelenleg több mint 40 országban ismerik és használják kozmetikai termékeiket.

Szerző: NZ

A feldolgozott magas hatóanyagtartalmú zöldségek, gyümölcsök, virágok és gyógynövények szinte 100%-ban saját és hazai biogazdálkodásokból származnak. A palettában megtalálható a sárgadinnyétől a körömvirágon át a cickafarkig több mint 100 féle növény, melyek minősített (BIO GARANCIA) biogazdálkodásokból származnak.

Mindemellett a COSMOS NATURAL és a BDIH minősítéseik biztosítják, hogy ellenőrzött alapanyagokból, valódi természetes, megbízható kozmetikumokról van szó, valamint egészség- és környezetkímélő gyártási technológiát alkalmaznak.

Termékeikben nem használnak parabéneket, paraffinolajat, vazelint, szintetikus színező- és illatanyagokat, mindemellett a termékek mintegy háromnegyed része vegán.

A cég  termékeivel számos díjat és elismerést is bezsebelt, legutoljára összesen öt díjjal gazdagodott a The Beauty Shortlist & Wellbeing Awards nívós nemzetközi mezőnyében induló Ilcsi Szépítő Füvek. Az Ilcsi Probiotikumos Hidratálókrémjét saját kategóriájában (The Beauty Shortlist Award 2021, Probiotic Skincare, Best Probiotic Moisturiser) a legjobbnak találta az Egyesült Királyság, az Egyesült Államok és Ausztrália szépségipari és életmódtanácsadó szakértőiből álló zsűri.

Ilcsi néni története

A legtöbb magyar kozmetikus jól ismeri Ilcsi néni történetét, a legendás alapítóét, akit az 1958-ban itthon kapható alacsony minőségű kozmetikumok már a pályája elején arra inspirálták, hogy saját maga kezdjen el otthon natúrkozmetikumokat keverni.

Munkájának hamar híre ment a szakmában, és az óriási érdeklődésnek köszönhetően hozta létre a ma is ismert Ilcsi Szépítő Füveket, a ma is is klasszikus családi vállalkozásként működő céget, melynek tulajdonosa Molnár Ferenc, Ilcsi néni fia, akit 35 éven keresztül mentorált.

Ilcsi néni munkája során azt tartotta a legfontosabbnak, hogy minden kozmetikusnak “meg kell tanulnia bőrül”, és hogy a természetben minden bőrproblémára van megoldás.

Számtalan variációt fejlesztett ki, melyekre az egyes bőrproblémák esetén szükség lehet – ezért is van több mint 130 féle készítmény a tisztítástól a pakolásokig a kínálatban. Egész munkássága alatt folyamatosan kutatta, hogyan lehetnek készítményei még jobbak, hogyan tudná még több vendég bőrproblémáját megoldani.

A kozmetikus szerepe fontos az online kereskedelemben is – az eredeti filozófia modern köntösben

Az előremutató modernitást a mai napig fenntartja az Ilcsi, hogy méltó módon vihesse tovább tradicionális értékeit. A mai Ilcsi kozmetikumok ugyanazt a receptúrát használják, melyeket eredetileg Ilcsi néni kialakított, de az eljárásokat folyamatosan továbbfejlesztették és optimalizálták, a termékeket kiegészítették a legmodernebb hatóanyagokkal.

A cég ugyanúgy folytatja fenntartható működését és filozófiáját – az Ilcsi hazánkban a minősített, természetes erőforrásokat kímélő professzionális natúrkozmetikum-gyártás úttörőjévé vált – amiért a BCSDH (a WBCSD világszervezet hazai tagja) Molnár Ferencet elismerésben részesítette a Változásvezetői díjjal.

Az Ilcsi filozófia része és központja mai napig a kozmetikus szakemberek, akik tanácsa még mindig kulcsfontosságú az Ilcsi vendégek és vásárlók életében – az online vásárlás során is.

Miért fontos ez? Mert rengetegen rosszul ismerik fel a bőrtípusukat, vagy a bőrproblémájukat. A bőrdiagnosztika segít abban, hogy mindenki megismerje a bőrét, és a megfelelő törődést adhassa neki, ne kezelje félre.

A személyre szabott és professzionális gondoskodás mellett bevezettek egy egészen új lehetőséget a vásárlók számára:

az Ilcsim szolgáltatás keretében a (leendő) vásárló felkereshet egy, a programban résztvevő referenciakozmetikát, ahol ingyenes tanácsadás keretében a szakember meghatározza a bőrtípusát, majd megfelelő termékeket is ajánl az otthoni arcápoláshoz, amit az Ilcsi webshopon kedvezményesen vásárolhat meg.

Az Ilcsi nem hagyja magára kozmetikusait a nehéz időszakokban sem

Az Ilcsim szolgáltatás különösen jól jött kozmetikusoknak és vendégeiknek egyaránt, hiszen a hosszas bezárások alatt a cég ezen vásárlások jutalékával támogathatta kozmetikusait, és az online megoldásoknak köszönhetően az Ilcsi vásárlók sem maradtak magukra az otthoni bőrápolás kérdéseiben.

A legnehezebb időszakokban a webshop remek lehetőséget nyújtott minden Ilcsi kozmetikummal foglalkozó kozmetikus részére: olyan közös kiemelt promóciókban vehettek részt, mint a Glamour- vagy Joy-napok, ahol a webshop eladások után a kozmetikák vendégei a vásárlás során megjelölhették a kedvenc kozmetikusukat.

Az így leadott rendelések után is az Ilcsi eljuttatta az ígért jutalékot az akcióban résztvevő kozmetikák számára.

Termékinnovációk

Az Ilcsi továbbra is töretlen sikereket ér el termékújdonságaival is. Utóbbi két termékcsaládjuk, a természetes, borsóból kinyert növényi peptid hatóanyagával készült hexapeptides natúrkozmetikumok, és a legújabb Booster kollekció is az első pillanattól nagy népszerűségnek örvendenek.

Utóbbi innovációjuk egy új lépés a kozmetikai kezelésekben és a vendégek napi bőrápolásában is: a vele együtt alkalmazott natúrkozmetikumok hatását megsokszorozza, mivel nemcsak a bőr alsó rétegeiben hatnak, és beindítják a bőr aktív működését.

A Minőségi Magyar Márkákat bemutató sorozatunk eddigi cikkei:
A vezető szépségápolási magazin büszkén mutatja be a Minőségi Magyar Márkákat
Ikonikus arcápolókkal vált Magyarország egyik meghatározó márkájává a Natics
PANDHY’S – a kreatív, stílusos, növekvő és kísérletező cég, amely tudja, merre tart
Lélek és egyensúly – a szépség titka
Kaviczky: világszínvonalon szépítő, magyar fejlesztésű, díjnyertes natúrkozmetikumok
Létezik egy látványlabor Csillaghegy szívében – ez a PHI COSMETICS
Minőségi Magyar Márkák: a fitoC története 1996-tól napjainkig