A folyamatos fejlesztésnek és növekedésnek köszönhetően a CosMed Kft. PANDHY’S™ cukordepilációs termékeivel a „MAGYAR TERMÉK” védjegyhasználói közösség első kozmetikai márkájaként reprezentálhatja az iparágat az idei évtől kezdődően.
Szerző: Támogatott tartalom
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 2006-ban alakult, azzal a céllal, hogy tanúsító védjegyével segítse a hazai áruk könnyű és egyértelmű azonosíthatóságát, növelje a magyar termékek iránti keresletet. Sikerét jól jelzi, hogy mára mintegy 180 cég több mint 4200 terméke és szolgáltatása viseli a MAGYAR TERMÉK védjegyek valamelyikét. A Magyar Termék védjeggyel ellátott termékek 100% magyar alapanyagból, Magyarországon készültek. A termékekhez felhasznált alapanyagokat – a nyersanyagok bányászatát, termelését stb. is beleértve – Magyarországon állítják elő. Az alapanyagok feldolgozásától kezdve, a termék előállításához szükséges minden folyamatot Magyarországon végeztek, amitől garantált a fogyasztói bizalom.
A védjegyes termékek hazai eredetét és megbízhatóságát független szervezet ellenőrzi, és igazolja az alapanyag megfelelő származását.
A termék származásán túl vizsgálják a jogszabályi előírások betartását is, így aki védjegyes árut vásárol, biztos lehet abban, hogy olyan megbízható terméket kap, amely nem téveszti meg a fogyasztókat, nem él jogosulatlan versenyelőnnyel, és megfelel a vonatkozó termékbiztonsági szempontoknak.
Minősített Magyar Termék
2004-ben való színre lépésekor a PANDHY’S™ professzionális, szőrtelenítő cukorkészítményeivel (a kapcsolódó depilációs eljárással együtt) alaposan felkavarta úgy a hazai, mind a nemzetközi szalondepiláció állóvizét. Az akkori trendekkel és szokásokkal élesen szembemenő, minden vonatkozásában innovatív, a szakmát meghökkentő anyagot és eljárást kínált, ami ellentétben az akkoriban egyeduralkodó gyantákkal és gyantázással, teljesen új dimenziót nyitott a depiláció terén.
Azóta a cukorral történő szőrtelenítés egyre nagyobb népszerűségnek örvend világszerte és Magyarországon is. Legyen szó cukorpasztáról, cukorzseléről, vagy a legfrissebb PANDHY’S™ innovációról, a cukorfilmről, büszkén mutatják meg az egész világnak a termékek tisztán magyar eredetét. A minősítés mindenképpen pozitív üzenet, ami nemcsak itthon, hanem a világon mindenhol erősíti a bizalmat a magyar kozmetikumok iránt.
A világhíres magyar cukor
Az évekig konkurencia nélküli PANDHY’S™ cukor – amit sok helyen csak a „világhíres magyar cukor”-ként emlegetnek – a hegemónia évei alatt olyan reputációt szerzett magának világszerte, ami a professzionális piacon megkerülhetetlen tényezővé emelte.
A termékinnováció ezen a területen is folyamatos, a cég több eljárása és terméke egyedülálló, világviszonylatban is konkurencia nélküli készítmény.
Bár a cukor szőrtelenítés célú felhasználása nem tekinthető magyar hagyománynak, a PANDHY’S™ által fejlesztett szőrtelenítő anyagok és kapcsolódó eljárások a professzionális kézi technikától kezdve, a rugalmas szalagos, illetve a lehúzó csík nélkül alkalmazható cukorfilm-technikáig, itthon és külföldön is magyar termékként és eljárásként került a köztudatba a CosMed működésének közel 25 éve alatt.
A PANDHY’S™ eljárásai számtalan országban váltak a kozmetikusképzés anyagának részévé, a CosMed tan- és vizuális segédanyagait használva, az általuk felállított oktatási és kezelési protokollt követve.
A cukordepilációs eljárások a World és Euro Skills szakmai versenyeken 2018 óta kizárólagos szőrtelenítő eljárássá váltak.
Minősített Magyar Szolgáltatás
Vélhetően a fentiek is hozzájárultak ahhoz, hogy a Magyar Termék Nonprofit Kft. grémiuma úgy ítélte meg, hogy a PANDHY’S™ cukordepilációs technikák a PANDHY’S™ cukorkészítményekkel a PANDHY’S™ képzésben részesült és így PANDHY’S™ oklevéllel rendelkező szakemberek által az előírt protokoll szerint végezve magyar szolgáltatásnak minősülnek.
Így lett a „PANDHY’S™ szőrtelenítés, ,,természetesen cukorral” minősített MAGYAR SZOLGÁLTATÁS, ugyancsak elsőként és egyelőre egyedüliként a kozmetikai szolgáltatások közül.
Ez az elismerés a PANDHY’S™ eljárásait itthon alkalmazó kozmetikus szakemberek számára komoly értéket és akár piaci előnyt is jelent.
A várakozások szerint a Védjegy külföldön is hordoz promóciós előnyt, tekintve, hogy a magyar kozmetikusképzés, a magyar szakemberek és a magyar kozmetika általában nagyon jó hírnévnek örvend világszerte a szakmai körökben.
Reméljük, hogy a kozmetikai piacon is ismertséget és elismertséget nyernek a „MAGYAR TERMÉK”, a „HAZAI TERMÉK” és a „MAGYAR SZOLGÁLTATÁS” védjegyek, hiszen a védjegyét magán hordozó áru megvásárlásával nemcsak egy megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készült, hazai előállítású terméket vásárolhat a felhasználó, hanem hozzájárul az ezeket előállító vállalkozások fejlődéséhez, munkahelyteremtéséhez, végső soron pedig a hazai gazdaság élénkítéséhez.