A Vagheggi professzionális olasz fitokozmetikai márka több mint 40 éve elkötelezett az etikus ...
Dr. Mester Ildikó: Mindig próbáltam „hiperhatékonyan” élni
„Már gyerekként magamba szívtam a kreativitás és segítségnyújtás örömét” – mondta dr. Mester ...
Ébnerné Bakos Anikó: Az ünnepek alatt a legfontosabb a figyelem
Hamarosan itt a karácsony, az ünnepekre már mindenki készül. Sok kozmetikus nem csupán ...
Innováció és hatékonyság: „Air-Needle” technológia
A kozmetikai ipar folyamatos fejlődése évről évre egyre progresszívebb. A technológiai újítások állandó ...
Válts időben ügyfélkapu+-ra vagy DÁP-ra!
Gondolom mindenki hallott és olvasott már róla, hogy 2025. január 16-ától az elektronikus ...
Élénk éredeklődés világszerte: Cosmoprof Asia
Afrikából, Amerikából, Ausztráliból és Európából is egyre többen érkeznek évről-évre Hongkong-ba, hogy megnézzék ...
Új márka Magyarországon: Sense
A Sensual Essence 2015-ben született meg, azzal a céllal, hogy a professzionális felhasználók ...
Káré Andrea: Soha semmi nem történik véletlenül
Káré Andrea kozmetikus mester, gyakorlati oktató és bőresztéta, aki nem csupán írásaival gazdagítja ...
Fejlődés, közösségépítés és jól látható eredmények – az Optikop szakmai napján jártunk
Az Optikop Beautylaser december 2-án megrendezett VI. Szakmai Napján a rendezvény fókuszában ismét ...
Vajon ilyen lehet az édenkert illata? Teszteltük a L’Erbolario gránátalmás szettjét
Gazdag, gyümölcsös illat: nem tolakodó, inkább lágyan édeskés, frissítő, ami azonnal egy mediterrán ...