Sikerrel zárul az első digitális Cosmoprof, a WeCosmoprof

Sikerrel zárult a WeCosmoprof, azaz a széspégipari kiállítások első digitális rendezvénye, amelyet június 4-10. között rendeztek meg. Az innovatív formátumra több mint 100 országból csaknem 40 ezren regisztráltak.

A virtuális kiállítás központi eleme a Cosmoprof My Match hálózati platform volt, amely lehetővé tette a cégek számára, hogy virtuális helyiségekben exkluzív videóhívásokkal bemutatkozhassanak, tárgyaljanak.

A látogatók különösen nagyra értékelték az esemény során megrendezett webináriumokat. A CosmoTalks virtuális
sorozatában több mint 50 előadó vett részt, köztük piackutatással foglalkozó szakértők, nemzetközi nagyvállalatok vezetői és a Cosmoprof hálózat médiapartnerei.
A Cosmo Virtual Stage találkozói lehetővé tették, hogy az érdeklődők betekintést nyerjenek az olaszországi professzionális szépségpiacra. 15 szakértő osztotta meg javaslatait az üzletek újraindításával kapcsolatban.
A közvetítéseket több mint 170 000 egyedi felhasználó kísérte figyelemmel a közösségi hálón, több mint 970 000 megtekintéssel.
– A WeCosmoprof, a Cosmoprof innovációjának eredménye – mondta Enrico Zannini, a BolognaFiere Cosmoprof vezérigazgatója. – Ez a projekt tökéletesen kiegészítik a fizikálisan megrendezett kiállításokat, ily módon a Cosmoprof főszereplőként lép be az új évtizedbe: 2030-ra élvonalbeli piacot szeretnénk kínálni a digitális platformot integrálva az éves rendezvényünkhöz. A vásár kulcsfontosságú találkozási pont a szépségipar számára: a személyes találkozók megkönnyítik a hálózatépítést és növelik az új lehetőségek adta együttműködéseket. A WeCosmoprof segítségével digitális technológiákat kínálunk kiállítóinknak, hogy tovább optimalizáljuk az időt, amelyet ezzel töltenek. És a Cosmoprof digitális evolúciója itt nem áll meg: megvizsgáljuk a további lehetőségeket is – tette hozzá.