2021 tavaszára halasztották az 53. Cosmoprof Bologna megrendezését a jelenlegi járványügyi helyzetre való tekintettel, de ettől még az élet nem áll meg. Sőt, a kiállítás szervezői egy olyan digitális platformmal jelentkeznek hamarosan, amelynek segítségével lehetővé teszik, hogy a kiállítók és a vásárlók találkozhassanak egymással az éterben. Újdonságok, oktatások és megannyi érdekesség várj a WeCosmoprof tagjait!
– A jelenlegi gazdasági helyzet és a koronavírus-járvány megköveteli, hogy a Cosmoprof Szépségipari szakkiállítás-és vásárt a következő évre elhalasszuk. Ez egy igen nehéz döntés volt, de fő célunk most a partnereink, a kiállítóink, a látogatóink és a munkatársaink megóvása. Hamarosan közöljük a kiállítás új dátumát – mondta el Gianpiero Calzolari, a BolognaFiere csoport elnöke, aki hozzátette: Időközben a Cosmoprof nem áll meg. – Célunk a kozmetikai szektor újjáéledése, ennek érdekében az elkövetkező hónapokban maximálisan kihasználjuk a lehetőségeket azért, hogy megkönnyítsük a gyártók és a vásárlók közötti kapcsolattartást, és ezáltal új életerőt adjunk az ágazatnak.
Az üzleti kapcsolatok helyreállításának elősegítését célzó új projektek egyikében a Cosmoprof Worldwide Bologna június 4–10-ig megrendezi a WeCosmoprof digitális fórumot az olasz Külügyminisztérium és a Nemzetközi Együttműködési Minisztérium, valamint az ITA, az Olasz Kereskedelim Ügynökség támogatásával.
Nem először halasztották a világjárvány miatt. KATTINTS!
– A WeCosmoprof hozzájárul a gazdaság újraindításhoz – erről már Enrico Zannini, a BolognaFiere Cosmoprof vezérigazgatója beszélt. – A Cosmoprof több mint 50 éve segít, hogy a gyártók és a vásárlók a világ minden táján megtalálják egymást. A WeCosmoprof abban a reményben született, hogy előkészíti azt, hogy 2021-ben ismét találkozhassunk a Cosmoprof Worldwide Bologna 53. rendezvényén, és megismerhessük az új lehetőségeket.
A WeCosmoprof elérhető lesz a kiállítók, vásárlók, forgalmazók és kiskereskedők számára. A digitális technológiáknak és szolgáltatásoknak köszönhetően – amelyeket a Cosmoprof egyébként évek óta kínál a vásáron résztvevő vállalatok és szereplők számára, ezzel is ösztönözve a hálózatépítést és az új projektek fejlesztését -, a WeCosmoprof háromdimenziós élményt nyújt majd, amely jelenleg páratlan a kiállítási szektorban. A legfontosabb most a gyártók és a szolgáltatók, szakemberek közötti hálózatépítés, ebben segít a Cosmoprof My Match szoftver, a Cosmoprof Worldwide Bologna üzleti kapcsolatainak eszköze.
Exkluzív virtuális helyiségekbe látogathatnak majd a vásárlók, ahol megtekinthetik az új termékeket és szolgáltatásokat, és tárgyalhatnak megrendelésekről és szerződésekről.
A B2B tevékenységekre épülő platform mellett a CosmoTalks 30 webináriummal részletes bemutatókat kínál a piaci fejleményekről, új technológiákról, termékekről, eljárásokról. A Cosmo Virtual Stage-en képzéseket érhetünk el, amelyek az új fogyasztói szokásokra és trendekre, a hatékony kommunikációs stratégiákra, valamint a vendéglátás, a SPA és a wellness legjobb lehetőségeire összpontosítanak.
#dontstopbeauty
Új ötleteket és hasznos információkat kaphattok a #dontstopbeauty révén, fodrászok, kozmetikusok és körmösök kommentjeivel, élő demókkal, amelyek vadonatúj megközelítésben szeretnék segíteni az üzletek újbóli megnyitását.
A Cosmoprof kiállítói, partnerei és látogatói a világ minden tájáról elérhetik majd mindkét csatornát, a WeCosmoprofot és a #dontstopbeauty-t egyaránt.
A WeCosmoprof segítségével a Cosmoprof weboldal előfizetői hozzáférhetnek több mint 3000 kiállító legfrissebb híreihez, valamint egy exkluzív digitális katalógushoz is, amely több mint 800 olasz kiállító termékeit mutatja, amelyek újdonságnak számítanak a piacon.
A digitális tér olasz, angol, francia, kínai, arab és portugál nyelven lesz elérhető, köszönhetően a „Beauty Made in Italy” projektnek.
A mostani helyzet várhatóan megváltoztatja a világot, a gazdasági élet minden szektora érintett lesz ebben, legfőképpen a digitális világ térnyerése várható. Ennek jegyében született meg a WeCosmoprof.
– Ami előttünk állunk – mondja Renato Ancorotti, a Cosmetica Italia elnöke – kihívás, de lehetőséget ad arra is, hogy megmutassuk, milyen erősek és bátrak vagyunk!